Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 15 år, og trenger virkelig råd til og se eldre ut. Jeg holder på med en fyr som er ganske eldre en meg, og vill gjerne se eldre ut selv. Noen som har sminke tips eller noe til og se eldre ut? Jeg er dessverre ganske lav også, så jeg bruker ofte høye sko.

Anonym poster: 709ff4df9ee73b5f7964a5e187bfe0bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unngå rosa klär, hjelbleika tupert hår, oransje brunkrem... Men syns ikke du skal stresse med å se eldre ut, det blir du tidsnok.. Hvor gammel er denne fyren da?

AnonymBruker
Skrevet

Unngå rosa klär, hjelbleika tupert hår, oransje brunkrem... Men syns ikke du skal stresse med å se eldre ut, det blir du tidsnok.. Hvor gammel er denne fyren da?

Han er 22 :)

Anonym poster: ac0fa733e610c2c5732a342df1b08b44

Gjest Gjest20
Skrevet (endret)

lol.

Endret av Gjest20
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bruk mørke klær, sotete øyner, mørk leppestift, høye hæler :)

Anonym poster: de6fdde404b61dff0fd91eae6ac7a3bd

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du det? Du lurer bare gutten. Vet han at du er femten år? Jeg synes i hvert fall det blir dumt å prøve å være en du ikke er. Når du etterlyser tips til å se eldre ut, da mener jeg at et slikt forhold blir feil.

Ja, han vet at jeg er 15, men jeg vill bare ikke at folk skal tro at jeg er søster hans for eksempel, jeg vill at vi skal se cirka like gamle ut.

Anonym poster: ac0fa733e610c2c5732a342df1b08b44

Gjest Gjest20
Skrevet (endret)

lol.

Endret av Gjest20
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det kan muligens fungere om noen år, og dette har du sikkert hørt tusen ganger før: men dere er på to helt forskjellige stadier i livet. Du går fremdeles på grunnskolen, han er ferdig på videregående og sannsynligvis i jobb? Jeg råder deg til å fortelle foreldrene om forholdet ditt til ham, om de ikke vet det. De vil finne det ut før eller senere uansett.

Når det gjelder tips til å se eldre ut, så har jeg ikke noe å komme med.

Det var ikke det hun spørte om, herlighet. Kan ikke folk snart lære seg å bare svare på trådens tema? Hvorfor blander du inn foreldrene hennes i dette?

Anonym poster: 3d2bef678e1f0489e82ce24b98e1cdbb

• Liker 7
Gjest Gjest20
Skrevet

Det var ikke det hun spørte om, herlighet. Kan ikke folk snart lære seg å bare svare på trådens tema? Hvorfor blander du inn foreldrene hennes i dette?

Anonym poster: 3d2bef678e1f0489e82ce24b98e1cdbb

Nei, ok. Skal slutte, beklager.

• Liker 1
Skrevet

Tung sminke får alle til å se eldre ut. Nå har jeg svart på spørsmålet ditt. Og så må jeg si at jeg blir litt småkvalm av tanken at 15-åringen vår skulle hatt en kjæreste på 22. Sikker på at du syns det er helt riktig selv? Siden du føler du må gjøre grep for å se eldre ut enn du er mener jeg.

Skrevet

Jeg tror ikke utseendet blir det største "problemet" om du gruer for at folk skal merke aldersforskjellen. Språk, interesser, modenhet osv vil være langt mer synlig.

• Liker 5
Skrevet

Jeg må bare innrømme at jeg lurer på hvilken 22-åring som vil ha en kjæreste på 15... Det sier en god del om ham.

Og jeg synes også det blir feil om du skal virke eldre enn du er. Jo eldre du fremstår, jo høyere blir kravene til deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

15 år senere, på kvinneguiden:

"Hjelp til å se yngre ut

Jeg dater en fyr på 22, og ønsker tips til å se yngre ut. Redd vennene hans skal merke forskjellen. Når jeg var ung var jeg så opptatt av å se eldre ut, så jeg er usikker på hvordan en ung meg egentlig ser ut. Takk for tips."

Anonym poster: 6ac17c91e6bb547ecfdca50d577bb113

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jesus christ! Kan ikke folk holde seg innenfor temaet? Det er så typisk at dere skal bry dere om ting dere ikke har noe med. Hun spør ikke om aldersforskjellen her, men om et tips!!

Anonym poster: de6fdde404b61dff0fd91eae6ac7a3bd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har igrunn egentlig ingenting i mot aldersforskjell så lenge begge er over seksuell lavalder, i dette tilfellet så er forholdet ulovlig. Om jeg hadde vært mora di hadde jeg anmeldt fyren (og han hadde fått fengsel for det og). I USA sier de "16 gives you 20" (i mange stater i usa er seksuell lavalder 18 år).

Men ikke prøv å vær noen annen enn den du er TS, for dette forholdet kommer uansett ikke til å funke om du vil være noen annen enn den du er.

Anonym poster: f699b43e82ccadcd59eb8ed1d20b009d

• Liker 1
Skrevet

Og LYKKE TIL, det kommer jo til å vare lenge :)

AnonymBruker
Skrevet

15 år senere, på kvinneguiden:

"Hjelp til å se yngre ut

Jeg dater en fyr på 22, og ønsker tips til å se yngre ut. Redd vennene hans skal merke forskjellen. Når jeg var ung var jeg så opptatt av å se eldre ut, så jeg er usikker på hvordan en ung meg egentlig ser ut. Takk for tips."

Anonym poster: 6ac17c91e6bb547ecfdca50d577bb113

HAHA! Dævver ass. +1!

Anonym poster: d2869878535aa70d8d303d72a3e2e76c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...