Gå til innhold

Hvilken vei skal jeg gå? Kan noen dele sin historie og gi meg inspirasjon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort oppsumert: Jeg ble mamma som 19åring, sambo(også barnefar) har fått ferdig utdannelsen sin og er i en jobb som han trives i.

Men akkurat nå sitter jeg med følelsen av at alt har stoppet opp. Drømmen min var å reise litt rundt, oppleve ting for å finne mer ut om meg selv, deretter få en utdannelse og en jobb som jeg ville like. Jeg sitter litt fast for tiden, og prøver å lete etter noe jeg vil like. Har vært innom både helse og sosial fag og allmennfag før jeg ble mor, men jeg droppet ut og prøvde ut litt forskjellige jobber som jeg fikk muligheten av nav til å gjøre.

Jeg vet rett og slett ikke helt hva jeg er god til og hva jeg vil. Og jeg føler meg lat, siden jeg nå bare ligger her å drar meg i min egen selvmedlidenhet uten å faktisk gjøre noe med saken. Jeg har aldri vært noe spesielt glad i skolen, har alltid følt meg rastløs og aldri utfordret nok. Nå vil jeg flytte fra den lille plassen her, men for å flytte må jeg jo nesten ha noe å ta meg til!

Jeg har tatt meg selv i å bruke barnet vårt som en liten unnskyldning til å ikke ta tak i ting.

Noen der ute som vil dele litt historier? Hvordan gikk dere frem? Hvordan startet dere? Hvordan fant dere ut om dere selv?

Anonym poster: 8e9f9da28a92b9af9955f3b57c6b826b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...