Gå til innhold

Lindmo vs Skavlan

29 stemmer

1. 1. Hvem er best av Lindmo og Skavlan?

• Lindmo
      17
    • Skavlan
      9
    • De er like gode/dårlige
      3

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvem liker dere best av Lindmo og Skavlan? Jeg var litt skeptisk til Lindmo i starten, men nå liker jeg henne stadig bedre. Skavlan er jo så keitete, og jeg synes han har tapt seg mye etter at programmet ble svorsk. Må da gå an å snakke med svensker uten at annethvert ord skal knotes på svensk. Jeg synes Lindmo begynner å få bedre gjester også, mange av Skavlan sine er svensker som ikke er så interessante for de som ikke kjenner til dem. Og ikke minst er Lindmo uendelig mye bedre i engelsk. Knotingen til Fredrik er jo en lidelse å høre på. Og hvorfor må han si ehh, øhhh, ehh flere ganger pr setning? Så etter en tilvenningsperiode stemmer jeg definitivt på Lindmo.

Anonym poster: 915e6b1fba69edd27f5cbb93a4cac251

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo omtrent alltid et "eh" i hver setning hos Skavlan. Er han ikke forberedt på det han skal si/spørre om?!

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo omtrent alltid et "eh" i hver setning hos Skavlan. Er han ikke forberedt på det han skal si/spørre om?!

Det er mulig at han prøver å få det til å høres ut som han tenker ut spørsmålene der og da. Men det blir ganske slitsomt å høre på etter hvert.

Skrevet

Like kjedelige begge to

• Liker 1
Skrevet

Lindmo helt klart!

Klarer ikke høre på han Skavlan og må slå av ved det første "eehhh..." eller den første svorske setningen, litt avhengig av hva som kommer først...

GRØSS!!!!

Gjest Violetta
Skrevet

Lindmo, helt klart. Hun er naturlig, koselig og virker oppriktig interessert.

• Liker 3
Skrevet

Lindmo fremstår mye mer proff, hyggelig og naturlig enn Skavlan.

• Liker 4
Gjest Borghild
Skrevet

Like kjeeeeedelig begge deler. Zzzzzz.

Skrevet

Lindmo definitivt!

Skrevet

Liker ingen av dem.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Skavlan, slik jeg oppfatter ham, prøver i for stor grad å flyte på sin "gutteaktige sjarm". Dere vet, *fnis-fnis*, *uskyldig blikk*, osv. Og når han begynner å nærme seg 50 blir dettte litt keitet, spesielt når han har gjester med en viss tyngde. Synd, for han er en dyktig intervjuer, men virker noe fastgrodd i den rollen han ble tildelt/vagte da han slo gjennom for 15 år siden.

Må nok stemme Lindmo, jeg også.

Edit: Leif

Endret av Uglen
  • Liker 1
Skrevet

Tror jeg må si Lindmo. Er litt trøtt og lei Skavlan etter alle disse årene, og Lindmo er et friskt pust. Kanskje hun burde få lov å prøve seg i Skavlan sin stol, så kan jo Fredrik ta seg en liten pappa-perm eller noe?

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Må bli Lindmo - hun får ikke rødmeanfall av litt groviser, men svarer greit tilbake i samme tone. Tøff dame som ikke er for selvhøytidelig. Og hun er lynkjapp iforhold til Skavland.

• Liker 2
Skrevet

Stemte også Lindmo. Hun virker godt forberedt, er hyggelig og rolig. Føler ofte at Skavlan tar ting på sparket og er alltid redd for at han skal dumme seg ut på en eller annen måte. Og som sagt før, han har ofte gjester som ikke har den helt store interesse her i landet.

Gjest O___o
Skrevet

Hvem liker dere best av Lindmo og Skavlan? Jeg var litt skeptisk til Lindmo i starten, men nå liker jeg henne stadig bedre. Skavlan er jo så keitete, og jeg synes han har tapt seg mye etter at programmet ble svorsk. Må da gå an å snakke med svensker uten at annethvert ord skal knotes på svensk. Jeg synes Lindmo begynner å få bedre gjester også, mange av Skavlan sine er svensker som ikke er så interessante for de som ikke kjenner til dem. Og ikke minst er Lindmo uendelig mye bedre i engelsk. Knotingen til Fredrik er jo en lidelse å høre på. Og hvorfor må han si ehh, øhhh, ehh flere ganger pr setning? Så etter en tilvenningsperiode stemmer jeg definitivt på Lindmo.

Er det ikke litt rart å lage en "undersøkelse" når du legger voldsomme føringer ?

" Lindmo begynner å få bedre gjester også, mange av Skavlan sine er svensker som ikke er så interessante for de som ikke kjenner til dem "

Litt navlebeskuende, eller hva?

Jeg liker begge programmene like godt.

Synes Lindmo har blitt flinkere med åra. :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...