Gå til innhold

Hvordan stable seg på bena etter et brudd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboeren min har vært sammen i 6 år. Jeg har et barn på 7 fra et tidligere forhold og vi har et barn på 2år sammen. Vi begge begynner å innse nå at vi har ikke mye å hente i dette forholdet lengre. Vi snakker ikke sammen, har ikke sex og ting er rett og slett ikke på plass lengre. Vi har snakket mange ganger om at vi vil rydde opp og få det bra, men vi får det liksom aldri til.

Vi eier et hus og en bil sammen.

Hvordan går man fram når man skal gå fra hverandre? Hvordan fungerer den prosessen? Hvordan skal man klare seg alene med 2 barn(økonomisk)?

Er det noen som har vært i en sånn situasjon tidligere? Som kan gi meg noen råd/tips?

Anonym poster: af0ad22b9e9c4cf39c89c140a406aaa3

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Er det eneste grunnen til å bryte opp??!

Skrevet

Kom dere til familieterapi først før dere bestemmer dere for å bryte opp familien. Jeg tror dere vil angre om dere splitter opp, nemlig.

• Liker 1
Gjest Kathrine25
Skrevet

Vær iallefall helt sikker på at forholdet deres er over, før dere bryter opp og går fra hverandre. Siden det er barn involvert, håper jeg uansett at det endelige valg er vell gjennomtenkt.

Hvis dere ikke allerede har vært i familie/parterapi, så er dette noe dere kunne vurdere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...