AnonymBruker Skrevet 6. april 2013 #1 Skrevet 6. april 2013 Jeg har vært sammen emd samboeren min i snart 5 år. Da vi møttes hadde jeg to barn fra før, og nå har vi også ett sammen. De første mnd vi var sammen merket jeg ikke noe til sjalusien hans, og det var helt greit for han om jeg gikk ut sammen med vennindene mine, dro på turer etc. Men etter bare noen mnd kom det mer og mer fram. Jeg fikk høre av andre at han hadde vært i et vanskelig forhold tidligere der eksen hans hadde vært en del utro mot han. For 4 år siden var jeg så dum og var utro selv. Dette var et engangs tilfelle og han valgte å tilgi meg. Etter dette ble sjalusien selvsagt verre. Og det kan jeg jo forsåvidt fprstå. Men jeg mener at han har valgt å tilgi meg og vi må komme videre. Nå får jeg ikke lov til å gå på byen med vennindene mine, om jeg hele tatt kommer igjennom med det er det mye styr og surmuling før jeg drar ut og han er pottsur hele dagen etterpå. Han leser igjennom meldingene mine både åpå mobil og på FB. Han beskylder meg stadig for ting og jeg tør ikke engang gå på GU(Jeg tror jeg har fått sopp) fordi han kommer helt sikkert til å beskylde meg for å være utro. Føler at uansett hva jeg gjør så mistenker han meg.. Jegh ar ikke lyst å gå ifra han for vi har så mye sammen, Men samtidig så vil jeg ikke leve et liv der jeg ikke føler meg som en voksen som kan ta egne valg. Er det noen andre som har det lingnende? Noen råd? Innspill? Anonym poster: 8fc4fb22b18d3ed55f03434946a61ae1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #3 Skrevet 9. april 2013 ingen? Anonym poster: 8fc4fb22b18d3ed55f03434946a61ae1
Bernardette Skrevet 9. april 2013 #4 Skrevet 9. april 2013 Jo, som en nevnte over; parterapi. Ja du var utro - han tilga deg. Men det begynner å bli en god stund siden nå, og han kan drite i å "ikke gi deg lov til å gå ut med venninner", det er ikke som om du er 14 år og han er faren din. Du kan velge å finne deg i det, eller velge å kreve en endring. Eller velge å gå.
Steinar40 Skrevet 9. april 2013 #5 Skrevet 9. april 2013 TS var "voksen" og valgte å være utro; og i tillegg visste hun at han hadde dårlige erfaringer i fra før. Og det verste er jo at hun overhodet ikke skjønner hvor idiot hun er.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #6 Skrevet 9. april 2013 Det blir en brist i tillitten som er umulig å reparere. Tipper han angrer på at han ikke slo opp første gangen og at han håper på å få en ny mulighet hvor han kan gjøre det slutt. Når kom barnet deres? Når og av hvem fikk han vite om utroskapen? Anonym poster: 4cd5eb4ad6e63d681821ebbde9c71552
Gjest Violetta Skrevet 9. april 2013 #7 Skrevet 9. april 2013 Du trenger ikke å gå til lege pga sopp. Canesten er reseptfritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå