Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noe jeg alltid har lurt på.. Når en mann er forelsket..

Oppleverer dere:

- Å få sommerfugler i magen?

- Å få vondt i hjertet ved savn?

- Sitter dere å ser på mobilen i håp om at hun sender melding?

- Tar dere selv i å stirre på noe, fordi dere tenker på hun?

- Å ligge i senga å tenke på hun før leggetid?

- Blir småsjalu når hun sier hun skal på byen og møte masse folk/gutter?

- Å skrive en melding, men sletter den fordi dere kanskje er redd dere maser?

Når jeg er forelsket skjer disse tingene.. og jeg lurer på om det er sånn med dere menn også?

Anonym poster: d313354a4b9b9a391d977895cbeed082

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kom igjen menn, dette lurer jeg på også!!:-)

Anonym poster: e0c55834ead82dd086bf3f50d4ed1573

Skrevet

Ja. Jeg har det akkurat sånn.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Ja. Jeg har det akkurat sånn også .....

Mann

AnonymBruker
Skrevet

:rodmer:

Gjest Cartman
Skrevet

Oppleverer dere:

Når jeg er forelsket skjer disse tingene.. og jeg lurer på om det er sånn med dere menn også?

De to kjenner jeg meg igjen i. Fikk kun sove 1-3 timer i natt, for så å jobbe i nesten 10 timer + reisetid :( Nå er jeg så trøtt at jeg hadde gitt F i om Jigsaw hadde kidnappet meg. Er helt neddopa i trøtthet :P

Så ja det blir mye tenking kan du si :P

AnonymBruker
Skrevet

etter 15 år er det hvertfall ikke slik!

Anonym poster: 1f036f5e230ef6b712a1d2eaff7651fc

Skrevet

Nå spurte TS de som var nyforelska, da... ikke hvordan det er etter 15 år! :-D

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De to kjenner jeg meg igjen i. Fikk kun sove 1-3 timer i natt, for så å jobbe i nesten 10 timer + reisetid :( Nå er jeg så trøtt at jeg hadde gitt F i om Jigsaw hadde kidnappet meg. Er helt neddopa i trøtthet :P

Så ja det blir mye tenking kan du si :P

Søtt:)

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Bruker tiden min fra henne på noe aktivt, og inviterer til sex i stedet for å fantasere. Liker å være konstruktiv.

Anonym poster: 04b8ae6651be24520bb746d1e16cde03

AnonymBruker
Skrevet

Husker jeg tok kjæresten min i å stirre på meg mens jeg snakket med vennene mine, haha. Da hadde vi vært sammen i noen mnd og var fortsatt nyforelsket. Jeg tok han med for å presentere han for vennenene mine og vi tilbragte en kveld sammen. Jeg satt på sofaen og snakket med vennene mine da jeg plutselig merket at kjæresten hadde sett på meg lenge. Og da han så at jeg så på han, smilte han litt sjenert.

Senere når vi gikk opp på rommet, sa han hvor søt jeg var og at han stirra lenge på meg istad osv. Haha. Søtt da.

Han har også fortalt at han noen ganger ikke visste hvor han skulle gjøre av seg fordi han var så forelska i meg. Han var veldig søt på den tiden. Gått fire og et halvt år nå :P Han er fortsatt søt da, men ikke på den samme måten... haha! Miss it!

Anonym poster: 9585c2f0cc0f51f4c7615f535990c4ed

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Nei.

Nei (Vet ikke om jeg kjønner spørsmålet helt.)

Nei, den piper når den piper :)

Nei,

Nei.

Tja, kansje litt. Dette er vel det punktet jeg kjenner meg mest igjenn i.

Nei, har hendt at jeg sletter en melding, men da er det for å omformulere meg på en bedre måte.

Blir vanskelig forelsket, og virker ikke som jeg blir "truffet hardt" iforhold til hva andre ser ut til å bli. Så hvordan merker jeg at jeg er forelsket ? Jeg slutter å ha lyst på andre kvinner. Når jeg går i lengre tid og kun har lyst på en eneste en, da er det forelskelse på gang.

Skrevet

Høres ut som du har en ekstremt trist forelskelse.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Nei (Vet ikke om jeg kjønner spørsmålet helt.)

Nei, den piper når den piper :)

Nei,

Nei.

Tja, kansje litt. Dette er vel det punktet jeg kjenner meg mest igjenn i.

Nei, har hendt at jeg sletter en melding, men da er det for å omformulere meg på en bedre måte.

Blir vanskelig forelsket, og virker ikke som jeg blir "truffet hardt" iforhold til hva andre ser ut til å bli. Så hvordan merker jeg at jeg er forelsket ? Jeg slutter å ha lyst på andre kvinner. Når jeg går i lengre tid og kun har lyst på en eneste en, da er det forelskelse på gang.

Jeg mener ihvertfall at man merker det godt om man opplever noen av punktene jeg har skrevet i HI. Det er absolutt sånn jeg har det når jeg er forelsket. Tenker på han konstant, vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg, ligger i senga i timesvis bare fordi jeg tenker på han, hører jeg en romantisk/trist sang tenker jeg på han med en gang. Det er nesten forferdelig. :P Kan sitte å stirre i mobilen i håp om å få melding og sitte i timesvis å se på bilder av han. Wæh.

AnonymBruker
Skrevet

79kreps: Det er absolutt ikke alltid trist. Noen ganger er det godt å ha den følelsen, spesielt når det er gjensidig. :)

Skrevet

Oppleverer dere:

Uthevet de som kan treffe meg. Det med småsjalu er kun hvis det er ei dame jeg virkelig liker og ikke vet helt hvor interessert hun er tilbake. Så tenker jo da litt på om hun er keen nok på meg til å holde seg til meg eller vaser rundt fortsatt. Selv om det er i starten så hadde hun fort blitt droppa hvis det viste seg at hun hooket opp med noen på byen etter jeg traff henne. Men det er jo bare meg og kansje mitt litt gammeldagse syn.

AnonymBruker
Skrevet

Uthevet de som kan treffe meg. Det med småsjalu er kun hvis det er ei dame jeg virkelig liker og ikke vet helt hvor interessert hun er tilbake. Så tenker jo da litt på om hun er keen nok på meg til å holde seg til meg eller vaser rundt fortsatt. Selv om det er i starten så hadde hun fort blitt droppa hvis det viste seg at hun hooket opp med noen på byen etter jeg traff henne. Men det er jo bare meg og kansje mitt litt gammeldagse syn.

Jeg tror nok det er sånn for mange. Jeg hadde ihvertfall ikke orket noe mer om han jeg datet hadde hatt ons. Jeg synes ikke noe om å ha noen backup i tilfelle ting ikke funket. :)

Anonym poster: efe713eb4e8d37b1dd2927e57c0ca2cf

Skrevet

Det er bra, selv om jeg kansje ikke er så flink til det selv, ikke at jeg har ONS eller går på byen. Men kan fort bli kjent med mer enn ei jente om gangen hvis jeg blir kjent med de på samme tid :/ Men jeg er jo mann da :P Neida, men er ikke alltid like lett å ditche ei kjekk dame for ei annen før jeg kjenner henne litt bedre eller de selv eliminerer seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...