AnonymBruker Skrevet 6. april 2013 #1 Skrevet 6. april 2013 Hei, Jeg lurer rett og slett på, har du noen gang gått alene på konsert? Du har kanskje så gjerne ønsket å se en artist, og ingen har kunnet være med. Har du likevel gått? Jeg har ganske "sær musikksmak" som enkelte av mine venninner ville sagt, og det hender iblant artister jeg liker kommer til Oslo, og da er det enkelte ganger mine venner ikke er like keen på å betale 350 kr for en totalt ukjent artist. Og jeg har liksom tenkt med meg selv, skal jeg likevel gå? Anonym poster: 18a226a54d9695be7e67793c9a0aa972
TheHairyToothfairy Skrevet 6. april 2013 #2 Skrevet 6. april 2013 yep, det har jeg. det er konserten jeg er der for, ikke vennene mine. 4
Testosteron Skrevet 6. april 2013 #3 Skrevet 6. april 2013 Ja. Med mindre noen av vennene mine virkelig ønsker å oppleve artisten live, så er det bedre å gå alene, for jeg blir stressa av å tenke på at de ikke egentlig ønsker å være til stede på konserten, men bare går dit fordi jeg har bedt dem med. Sånne tanker stresser meg, så da er det mye bedre å gå alene. 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2013 #4 Skrevet 6. april 2013 Jg dro til og med alene til Oslo for å se rammstein da de var der sist. Jeg tok fly fra Trondheim. Og jeg har reist til Bergen og sett Iron maiden på koengen, ogs alene. Deilig opplevelse begge ganger. Anonym poster: efeeb94d3ecf39f49172a80cc27a690b
AnonymBruker Skrevet 6. april 2013 #5 Skrevet 6. april 2013 Ja. Med mindre noen av vennene mine virkelig ønsker å oppleve artisten live, så er det bedre å gå alene, for jeg blir stressa av å tenke på at de ikke egentlig ønsker å være til stede på konserten, men bare går dit fordi jeg har bedt dem med. Sånne tanker stresser meg, så da er det mye bedre å gå alene. Helt enig, gidder ikke ta med venner for p bekymre meg om de hater det, kjeder seg, vil vekk osv. Og gidder ikke sutring etterpå, bedre for meg å dra alene da. Anonym poster: efeeb94d3ecf39f49172a80cc27a690b 3
Sally-Go-Round Skrevet 6. april 2013 #6 Skrevet 6. april 2013 TS her. Takk for gode innlegg :-) Tenker igrunn det samme. Det har hendt jeg har tatt venner som liksom har prøvd å gire seg opp på mine vegne, men det har virket som de har kjedet seg litt.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2013 #7 Skrevet 6. april 2013 TS her. Takk for gode innlegg :-) Tenker igrunn det samme. Det har hendt jeg har tatt venner som liksom har prøvd å gire seg opp på mine vegne, men det har virket som de har kjedet seg litt. Gå selv og nyt det! Dy havner med likesinnede som er der for den musikken du er der, alle koser seg og stemninga oser av god atmosfære, og du har ingen venner som bekymrer deg eller drar ned moroa, og for it Anonym poster: efeeb94d3ecf39f49172a80cc27a690b
AnonymBruker Skrevet 6. april 2013 #8 Skrevet 6. april 2013 Ja, var på konsert nå tidligere i år. Konserten var kjempebra og jeg storkoste meg, men jeg synes det var synd å ikke ha med noen egentlig. Gleder blir større når de deles, og det kjente jeg absolutt på denne kvelden. Tror det hadde vært artigere om jeg hadde med meg noen. Men igjen.. Kjipt å være der med noen som egentlig ikke bryr seg i det hele tatt, og ikke kan noen av sangene og bare er kjedelig. Allikevel, så lar jeg aldri det faktum at jeg må gjøre ting alene, hindre meg fra å gjøre ting jeg har lyst til her i livet. Så hvis jeg har kjempelyst til å gjøre noe, så gjør jeg det. Alene eller ikke. Og slik burde alle andre tenke også. Du har ett liv og du lever det nå. Fyll det med så mange opplevelser og minner du bare klarer. Et liv uten opplevelser er et fattig et i mine øyne. Kom deg på konsert! Anonym poster: 974100e134e568f5354faaf9c3483e57 2
Tabris Skrevet 6. april 2013 #9 Skrevet 6. april 2013 Ja, jeg reiste alene til Helsinki med tog og båt da jeg var 18 for å gå på konsert. Jeg skulle egentlig gå med en venninne, men hun avlyste.
hjärterdam Skrevet 6. april 2013 #10 Skrevet 6. april 2013 Har gjort det et par ganger ja, og storkost meg
Dolce Skrevet 6. april 2013 #11 Skrevet 6. april 2013 Jeg har gått flere ganger på konserter alene. Også på store stadionkonserter. Har kost meg!
Nepenthe Skrevet 6. april 2013 #12 Skrevet 6. april 2013 Flere ganger. Jeg synes ofte det er bedre å gå alene, for da slipper jeg å bli mast på av mine venner som gjerne ikke er like fan som meg
AnonymBruker Skrevet 6. april 2013 #13 Skrevet 6. april 2013 Selvsagt har jeg det? Men jeg har opplevd jenter som nesten griner av skuffelse fordi de ikke kom seg på konsert. Siden de ikke "fant noen å gå med". Sånt skjønner jeg ingenting av. Anonym poster: 8559789c94fea487a7efae0c5bbfd74d 4
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 6. april 2013 #14 Skrevet 6. april 2013 Ja det har jeg vært. Under selve konserten var det ikke noe problem. Det eneste som var litt kjedelig var ventinga før bandet kom på, for jeg hadde ingen å prate med.
Kara W Skrevet 6. april 2013 #15 Skrevet 6. april 2013 Jeg har gjort det et par ganger. Jeg har også ganske "sær" musikksmake. Den beste opplevelsen var da en kom bort til meg og lurte på om jeg var ny i byen og inviterte meg til å sitte sammen med dem (har man sær nok smak er det "alle kjenner alle" miljøer").
Wonders Skrevet 8. april 2013 #16 Skrevet 8. april 2013 ja så klart. Åssen skal man ellers få med seg alt man liker? Å være avhengi av andre er bortkastet. 1
Gjest Bond Skrevet 8. april 2013 #17 Skrevet 8. april 2013 Jepp, selvfølgelig. Er vel forskjell mellom de som går på konserter for å høre på selve konserten og de som vil helst drikke seg dritings og kline med tilfeldige folk. Jepp - og er man en av de førstenevnte er det ufattelig irriterende å stå for nærmt sistenevnte som skal absolutt helle øl på deg og falle på deg og hele pakka, men det er en annen debatt..
AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #19 Skrevet 12. april 2013 Jepp, selvfølgelig. Er vel forskjell mellom de som går på konserter for å høre på selve konserten og de som vil helst drikke seg dritings og kline med tilfeldige folk. Jepp - og er man en av de førstenevnte er det ufattelig irriterende å stå for nærmt sistenevnte som skal absolutt helle øl på deg og falle på deg og hele pakka, men det er en annen debatt.. Eller de som skaper drama og slåss i mengden, veldig irriterende det og. Siste metalkonsert gikk ei berte amok på typen sin og slo ham så vaktene kom og skilte de. De stod dessverre helt tett mot meg. Anonym poster: 563600c6b9c793a8aba88ed8fb5d20a4
AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #20 Skrevet 12. april 2013 Reiste alene til København med fly for å se Bjørn Berge. Åh, for en Gud! Var kjempekjekt, men skulle selvfølgelig gjerne ville hatt med meg en god venn eller flere. Men når ingen andre jeg kjenner er helt 'der', så ... Anonym poster: ffad98dddd5e90159fd3e9443c87b25e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå