Holly Hobbie Skrevet 29. mars 2004 #1 Skrevet 29. mars 2004 Synes mange av dere er saa heldige som tydeligvis har kjempegode venninner som arrangerer helt fantastiske utdrikningslag. Skulle oenske det samme gjaldt meg...Jeg har ikke saa store krav, men jeg maa nesten pushe forloveren min til aa organisere mitt, hun viser ikke noe initiativ selv. Naa hoeres jeg sikkert ut som en bridezilla, jeg skal jo ikke gifte meg foer i juli, men jeg bor i Skottland og da er det ikke saa lett aa faa samlet alle uten lang varsel. Naa har to gode venninner av meg spurt naar det skal vaere, og jeg maa purre selv paa min forlover - foeler meg jo ltt teit, da. Akkurat som jeg krever masse av henne. Jeg kunne gjerne arrangert det selv, men det er jo ikke helt riktig. Jeg har saa lyst aa se hele gjengen (vi blir bare fem tilsammen) samlet og tilbringe litt tid med dem, bare oss jentene! I dag sendte jeg en mail hvor jeg spurte forloveren min naar hun tror det blir, men har ikke faatt svar...Sa ogsaa at om hun ikke har anledning/tid til aa arrangere det, saa kan sikkert en annen ta over. Hva ville dere gjort?
Lullu Skrevet 29. mars 2004 #2 Skrevet 29. mars 2004 Hei! Jeg hadde gjort som du hadde gjort. Si til henne at det sikkert er noen andre som kan hjelpe til med arrangeringen dersom hun ikke har tid. Si at det er veldig vanlig i Norge med utdrikningslag, og at dine venninner herfra maser. Kanskje heller de kan ta over arrangeringen? Du har ingen venninne herfra du kunne betrodd deg til, som kunne ringt din forlover og pushet litt på? Er jo ikke riktig at du skal ta deg av den biten.....
Gjest Fighter Skrevet 29. mars 2004 #3 Skrevet 29. mars 2004 Utdrikningslag trenger jo heller ikke være så stort og avansert. Si til venninna di at det hadde vært koselig å bare samles. Det trengs ikke alltid mye planlegging. Da jeg gifta meg fikk forloveren min samla vennene mine og så gikk vi ut og spiste. Det var kjempekoselig.
Gjest MrsL Skrevet 29. mars 2004 #4 Skrevet 29. mars 2004 Synes det høres ut som det du gjør er bra. Vil du at de skal reise til Skottland eller? For da kan det vel hende at de kvier seg litt. Det blir jo fort litt dyrt da. Kanskje du kan reise til Norge? Få de andre venninne dine til å arrangere et uavhengig av din forlover om hun viser så lite interesse. Jeg sa klart i fra til min forlover at jeg ikke forventet et utdrikningslag. Mye fordi hun er gravid, og blir jo bare mer og mer gravid hver måned men også fordi vi bor langt fra hverandre og det kunne bli vanskelig og ikke minst dyrt for alle sammen når vi skulle møtes.
blyg Skrevet 29. mars 2004 #5 Skrevet 29. mars 2004 Hei. Har det slått deg at kanskje alt er nøye planlagt, men at de holder deg for narr? Rett og slett en liten konspirasjon for å forvirre deg litt? Vi har nemlig gjort det med en veninne som skal gifte seg til sommeren, og hun tror jo at forloveren hennes er det mest tiltaksløse mennesket på jord, og det hjelper jo ikke når vi andre spør og graver om når vi får høre noe osv... Det hun ikke vet, er at vi har hatt flere møter, og alt er "i boks", hun har rett og slett ingenting å bekymre seg over... Vet det er litt slemt å "stresse opp" en gifte-klar brud, hun har jo nok av andre ting å tenke på, men det er en god stund til bryllupet, så de vanlige "bryllups-nervene" har nok ikke meldt seg hos henne ennå.... Vel.. ville bare nevne muligheten for dette...kan jo hende det er slik?
Holly Hobbie Skrevet 30. mars 2004 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2004 Vel...det kan jo hende at hun holdr meg for narr! Hun er jo besynderlig stille om dagen. Jeg vet at ingen av venninnene mine har noe imot aa reise til Skottland. To bor i Norge og to i utlandet uansett...og de har sagt at de gjerne vil komme. Jeg har sagt fra til forloveren min at jeg ikke forventer noe avansert, som sagt, alt jeg har lyst til er aa tilbringe litt tid sammen med venninnene mine (faar jo gjort det ellers, men ikke alle samtidig!).
Grooo Skrevet 30. mars 2004 #7 Skrevet 30. mars 2004 Siden du bor i utlandet, og venninnene dine som skal komme bor forskjellige steder og må reise langt synes jeg ikke det gjør noe om du selv "organiserer" på den måten at du er med og velger dato og sånn. Hvis de først skal reise er det jo fint at de kommer en gang du har tid til dem, og da må du jo få være med og bestemme dato. Kanskje de tilogmed skal overnatte hos deg, da bør du jo være med i den delen av planleggingen. Hva som skal skje derimot, det tar sikkert venninnene dine seg av etter hvert, er jo ingen hast med å bestemme det så om de er treige nå så kommer de nok til å finne ut av noe etter hvert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå