Gå til innhold

Hvordan er personligheten din? Får du kjæreste uten problemer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som en motvekt til tråden om kroppsform :fnise:

Anonym poster: 6e974b5d8c56d193e92190262e5907e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hverken tradisjonelt attraktiv kropp eller personlighet til å få meg kjæreste ser det ut til. :skya:

AnonymBruker
Skrevet

jeg er nok aldri den som menn faller for med kjærlighet ved første blikk. men jeg antar at jeg har en fin personlighet for alle menn jeg blir kjent med ender opp med å bli forelsket i meg

Anonym poster: b01e5cffe3e2373f230d19618dcc2ace

• Liker 1
Skrevet

Jeg har nok ingen bra personlighet.

Skrevet

Jeg er utadvent, har rar humor, er ganske snill, og har til tider humørsvingninger.

Fikk min første kjæreste som 23åring, så får meg ikke veldig lett kjæreste. Tror ikke jeg er den letteste å være sammen med til tider, men vi har det fint :)

(er bipolar)

AnonymBruker
Skrevet

Nervevrak , men har kapret de kjærestene jeg har hatt lyst på. (mann)

Anonym poster: 6d39b6050215e0c902f63c5f7e71f9b6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener selv at jeg har en bra personlighet. Er snill, høflig, ordentlig, har humor, blid og glad, sliter ikke med humørsvingninger, liker ikke krangling og drama, lojal, ærlig, til å stole på, litt sjenert og beskjeden, men er glad i sosiale tilstelninger og tar meg gjerne en fest. Har mange venner.

Dessuten har jeg interesser og ting jeg bryr meg om, så jeg anser meg ikke som en kjedelig person heller.

Men har aldri hatt kjæreste. Det er nok mest fordi jeg er veldig kresen og derfor ofte litt avvisende når gutter blir for pågående. Det er nemlig ikke så mange som fanger interessen min, av en eller annen grunn.

Anonym poster: b330e2a7491c4f6a18a0c3c5af12cbf1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på hvem du spør :) Jeg er veldig grei mot de som oppfører seg pent mot andre, men drittsekker er jeg ikke særlig tilgivende ovenfor. Generelt veldig snill men streng, og mer opptatt av å gjøre det riktige i stillhet enn å sole meg i glansen. Kan være litt innadvendt og vanskelig å bli kjent med.

Eksene mine elsket personligheten min helt til de opplevde min ikke særlig tilgivende side ;)

Anonym poster: 6dda513cfd74b6b3a68028c64e5fd876

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en veldig omtenksom person og jeg er ikke sjenert. Er og veldig interessert i politikk og nyheter. Jeg kan av og til være dumsnill, og jeg kan ta ting litt personlig av og til. Jeg er veldig glad og morsom og har alltid et smil på lur. Kroppen min er også i følge andre veldig bra, og jeg får høre at jeg har et pent ansikt.

Har absolutt ikke problemer med å få menn interessert, og jeg har kjæreste nå.

Anonym poster: c4975a67550553c3b2d3b460cc1c51d3

Gjest Gjest
Skrevet

Det kommer an på hvem du spør :) Jeg er veldig grei mot de som oppfører seg pent mot andre, men drittsekker er jeg ikke særlig tilgivende ovenfor. Generelt veldig snill men streng, og mer opptatt av å gjøre det riktige i stillhet enn å sole meg i glansen. Kan være litt innadvendt og vanskelig å bli kjent med.

Eksene mine elsket personligheten min helt til de opplevde min ikke særlig tilgivende side ;)

Hva gjorde du mot dem? :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjorde du mot dem? :)

Gjorde ikke noe spesielt, bare lot meg ikke snurre rundt lillefingeren. De var tydeligvis vant til at det funket bra med jenter, og så ble de litt sure når det ikke funket med meg :)

AnonymBruker
Skrevet

Har kroppen, men en nokså kjedelig personlighet.

Anonym poster: fc65b706e01a6fd48cfa9595a26e0055

Gjest Anonym
Skrevet

I dont give a bloody shit! må finne meg selv først.

Gjest psychobitch
Skrevet

Jeg... er en nevrotisk, overdramatisk trollkjerring med trust issues og humørsvingninger som drar med seg både livssyn, politikk, interesser og forhold. Jeg har lett for å få folk interesserte i meg, tror kanskje det har noe med intensiteten å gjøre, dessuten kan jeg være himla sjarmerende når det gjelder... men det ender alltid før det rekker å bli seriøst, enten ved at jeg mister interessen, legger dem for hat eller skremmer dem bort. I sistnevnte tilfelle medfører det også mye grining og fyllemeldinger fra min side i etterkant hvor jeg erklærer min kjærlighet til dem i beste Shakespeare-stil.

Gud, jeg er så sjarmerende! :sjenert:

Skrevet

Jeg er sjenert og innadvent. Har aldri vært i et forhold.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg... er en nevrotisk, overdramatisk trollkjerring med trust issues og humørsvingninger som drar med seg både livssyn, politikk, interesser og forhold. Jeg har lett for å få folk interesserte i meg, tror kanskje det har noe med intensiteten å gjøre, dessuten kan jeg være himla sjarmerende når det gjelder... men det ender alltid før det rekker å bli seriøst, enten ved at jeg mister interessen, legger dem for hat eller skremmer dem bort. I sistnevnte tilfelle medfører det også mye grining og fyllemeldinger fra min side i etterkant hvor jeg erklærer min kjærlighet til dem i beste Shakespeare-stil.

Gud, jeg er så sjarmerende! :sjenert:

Haha, vi er flere!

Anonym poster: 094174cff8d9731454865576746bd931

AnonymBruker
Skrevet

Før var jeg ganske eksentrisk og livlig. Var på mange fester og var vell egentlig ''den gale, glade''. Hadde mange venner og ingen som ikke likte meg(såvidt jeg vet om ihvertfall). Var veldig glad i å møte nye mennesker og lagde mye liv rundt meg. Jeg har ikke et utseendet som er til å skryte veldig av, så jeg tror personligheten min da veide opp mot det. Har alltid fått den jeg har pekt ut. Nå er jeg blitt mer rolig og ''kjedelig'', og har sambo nå.

Anonym poster: d50e4842f23e76908f8da410679873e4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er alt for egoistisk og frekk til å ha kjæreste. Bryr meg alt for mye om mitt og mine karrièrer som utdanning da jeg studerer medisin, og mener jeg er bedre en veldig mange... Ja, jeg jobber med meg selv og har enda en lang veg å gå.. Tror ikke det hadde vært bra for noen å vært sammen med meg her å nå. Jeg hadde kjæreste før i noen år men det gikk selvfølgelig til helvete!

Her og nå trives jeg godt som singel så dette er ikke noe som plager meg.

Anonym poster: 268c5daadbc422b2e511e13f3b942770

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sjenert og innadvendt. Har alltid tiltrukket meg menn ved hjelp av utseendet, og så har de blitt borte når de oppdaget at jeg ikke var veldig pratsom. Får ikke kjæreste, men noen menn har hatt tålmodighet til å vente på at jeg ble trygg nok til å snakke :)

Anonym poster: a2459066e0486539db25af95b6f0f278

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sjenert og ganske stille med en gang, men når jeg blir ordentlig kjent med noen går det over. Har ikke det beste utseende men har fått høre at jeg har en fin personlighet. Bryr meg mye om de rundt meg, veldig glad når jeg er glad, ler/tuller mye, men har også en veldig seriøs side. Men jeg har mye humørsvigninger og kan være veldig depressiv til tider. Kan også være veldig intens og slitsom i humøret. Men har alltid hatt veldig lett for å få kjærester, samboeren min sier at han liker å være sammen med meg fordi jeg holder det interresant :)

Anonym poster: 163d8703f6f26b3c8445249e382b51ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...