Gå til innhold

3 wannabe gangster utledninger på McDonalds.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går sto jeg i kassa på McDonalds, så kommer det 3 stk drittunger på 13-14 år og skal kjøpe cheeseburger og spør hvor mye de kan få for en hundrings, jeg sier spørs om de vil sitte her eller ta med, da sier de " jeg skal ta med såklart, hva faen tror du" jeg ignorerer den frekke bemerkningen og sender bestillingen til de på kjøkkenet. Etter allerede 1 minutt så begynner den mørkhudede wannabe gangsteren og tromme med hendene og si, "kom igjen da kjerring, lag den fortere!" Og kompisene hans følger etter og sier "lag den burgeren fortere da" jeg er vant med sånne drittunger når jeg jobber på McDonalds på jernbanestasjonen i Oslo, og når de omsider fikk de burgerene så satte de seg ned. Da sa jeg til dem, "dere har bare betalt for å ta den med" og de lo med hverandre og svarte "kjeft a din dumme kjerring, du tilhører på kjøkkenet du, og forteller ikke hva jeg skal gjøre."

Ute i kundelinjen så sier en ganske stor og sterk asiatisk gutt "hey, vis respekt da, og står en halv meter unna den "lederen" i gangster gjengen og den "mørkhudede" sa skal du være helt kompis, skal du være helt hva? Asiateren svarte med, kanskje jeg vil det, hva skal du gjøre med det? Jeg er klar for dere 3 ypplinger utenfor jeg..... Så sier gangster lederen "greit... Vi stikker a bror" og asiatern sier, jeg er faen ikke noe bror av deg din tupac wannabe... Så når gangster gjengen gikk så skrek de faggoott ching chong homo as og løpte.

Jeg ble så imponert av han at jeg ga han det han bestilte gratis pg siden har jeg tenkt veeeeldig mye på den mystiske asiatiske helten min... Får nesten ikke sove.

Anonym poster: 9150b25710440eca7e39fc23fa8a4bc5

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sitat slettet, mod.

Poenget var at han turte å ta opprør med tenåringsgutter som oppfører seg som drittunger.

Endret av Sulosi
  • Liker 11
Gjest Funky Punk
Skrevet

Dropp med avsporingen da! :)

Kjempetøft av den gutten og si imot dem. Kudos til han :) :)

• Liker 11
Skrevet

Flott at noen tar ansvar og setter småguttene på plass. :)

Det er lov å håpe de ikke oppfører seg like nedverdigende neste gang.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde kasta de til helvete ut. ;)

Anonym poster: 353169add5d9b6691c0458201d259478

AnonymBruker
Skrevet

Tja, kult at han sa dem imot, men "vis respekt a" er kanskje den mest tafatte motsigelsen jeg har hørt noensinne.

Anonym poster: 2594a62f55fa7db5ae7acd473ef4c1ee

• Liker 1
Skrevet

Tja, kult at han sa dem imot, men "vis respekt a" er kanskje den mest tafatte motsigelsen jeg har hørt noensinne.

Anonym poster: 2594a62f55fa7db5ae7acd473ef4c1ee

Men i alle dager.. Er det nøye hva han sa da? Han fikk drittungene til å holde kjeft og gå derfra, slik at de sluttet å plage TS som stod i kassa. Syns det var flott gjort av personen som visstnok ikke kan kalles asiater fordi han er fra kina/vietnam/japan :)

• Liker 2
Skrevet

Hvordan kan man være "mørkhudet"? Er han det på liksom eller? :fnise:

Men fint at noen hadde baller til å si ifra til drittungene da:)

Gjest Morteno
Skrevet

Tror jeg hadde plantet knyttneven min i ansiktet på en eller flere av dem.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde tatt godt tak i armen eller øret på den nærmeste og sagt ;" Fy for skam, eier dere ikke oppdragelse? Slikt sier vi ikke!"

AnonymBruker
Skrevet

Åh, jeg hater sånne drittunger. Det virkelig noe av det som irriterer meg mest.

Men det er virkelig ikke bare fjortisene som er sånn altså..

Jeg sto i kø for å hente ut en pakke på butikken her en dag, bak meg sto den en mann i 50-årene og skulle bare ta ut penger. Han stønnet og bar seg og ble så ufin etterhvert at jeg ble helt sjokkert. Han brølte til kassadamen "FYYFAEN AT DET GÅR AN Å VÆRA SÅ TREIG! VET DU HVA? DU KAN KJØSSE MEG I RÆVA!" AT DET SKAL VÆRA SÅ VANSKELIG Å FÅ TATT UT LITT PENGER HER!"

Da snudde jeg meg og sa at "Nå får du slappe av litt her! :nei: Hun gjør så godt hun kan. Det er ikke nødvendig å hisse seg opp sånn. Skal du ta ut penger er det flere steder å gjøre det."

Da mumlet han ett eller annet tilbake, men han holdt i hvert fall kjeft etter det.

Makan til oppførsel det er på noen folk altså. Blir så sint.

Anonym poster: d9df8cc26f8b90419de447e4b315fffd

• Liker 5
Skrevet

Er det noen som er rasister her så er det de 3 drittungene...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er det noen som er rasister her så er det de 3 drittungene...

Ja, men ifølge dagens feministiske samfunn er det rasistisk å påvise rasisme og sexisme fra mørkhudede.

Endret av Jegern Puahate
  • Liker 1
Skrevet

Ja, men ifølge dagens feministiske samfunn er det rasistisk å påvise rasisme og sexisme fra mørkhudede.

Akkurat det driter jeg i. Jeg lar ikke feministiske, sosialistiske rødstrømer og politisk korrekte etterdiltere definere hva jeg skal mene og ikke mene.

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg skjønner godt at du tenker på ham, trådstarter. Vi liker jo hverdagsheltene! :hjerte:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...