Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forslag til hvordan jeg kan tjene inn ca. 2000-4000 kroner ekstra i mnd? Har fulltidsjobb, med fast lønn, så ingen mulighet for å jobbe inn mer penger her.

Bor ikke i Norge, her hvor jeg bor er det et vanskelig arbeidsmarked.

Alle tips taes i mot!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har forslag til hvordan jeg kan tjene inn ca. 2000-4000 kroner ekstra i mnd? Har fulltidsjobb, med fast lønn, så ingen mulighet for å jobbe inn mer penger her.

Alle tips taes i mot!

Skaff deg ekstra jobb og jobb i helgene

• Liker 1
Gjest Tirkes
Skrevet

Tror en lørdagsjobb skal kunne gi deg det du er ute etter. Men tror man må skatte 36% av biinntekter (og at biarbeidsgiver teller som dette?)

For å få utbetalt 2000 ekstra i mnd, må du tjene rundt 3000 brutto, eller litt over dette. Så enten en ekstrajobb 18-22 timer i måneden, eller så må du produsere og selge noe som gir denne inntekten.

Men betaler du rett skatt? Enkelte betaler opp mot 2000 kr for mye skatt pr mnd, jeg er en av de som alltid må korrigere tabelltrekket i starten av året. Er kanskje en mulig fiks? :)

AnonymBruker
Skrevet

Alle tips taes i mot!

Det kommer jo helt an på hvor du bor, i hvilket land, i storby eller på tettsted, hva du kan etc. Jobbe som servitør? Tilby leksehjelp, husarbeid? Hvis det er et vanskelig arbeidsmarked, er det jo ikke så lett ettersom de som er villige til å gi deg ekstrajobber gjerne vil ha folk som er fleksible. Og det er vel også nokså usolidarisk å skulle ta jobber fra de som ikke har noen jobb i det hele tatt?

Du kan jo også se litt på utgiftene dine. Mange bruker penger på tant og fjas og spiser dyr mat uten å tenke over det. Her er det fort hundrelapper å spare.

Anonym poster: ec72ba51ae0d3df5d4d7fc4839d9c094

• Liker 3
Skrevet

Tror en lørdagsjobb skal kunne gi deg det du er ute etter. Men tror man må skatte 36% av biinntekter (og at biarbeidsgiver teller som dette?)

Hva så? Tror du man sitter igjen med mindre av en bijobb når skatten gjøres opp?

Gjest Tirkes
Skrevet

Hva så? Tror du man sitter igjen med mindre av en bijobb når skatten gjøres opp?

Mente mer at man er obs på det om man regner ut hva man sitter igjen med. Men ser at jeg misset at TS er i utlandet, så ikke sikkert noe stemmer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke love at du skal tjene 2000 kr i mnd, men 500-1000 kr er helt mulig. Avhengig av hvilken profil du har, kan du få mange online undersøkelser å besvare. Alle gjelder Norge og norske selskaper/produkter og linken kommer i epost, så det går fint å besvare fra utlandet. http://cdr.cintdirect.com/panel/3f38_XMq2UGYw5OR6NyZ-Q/register

Anonym poster: 91b3b135cd39d035b43c047de84e5b6b

• 1 år senere...
Skrevet

Ryddet for reklame.

- Avalon, mod

Skrevet

Jeg kan ikke love at du skal tjene 2000 kr i mnd, men 500-1000 kr er helt mulig. Avhengig av hvilken profil du har, kan du få mange online undersøkelser å besvare. Alle gjelder Norge og norske selskaper/produkter og linken kommer i epost, så det går fint å besvare fra utlandet. http://cdr.cintdirect.com/panel/3f38_XMq2UGYw5OR6NyZ-Q/register Anonym poster: 91b3b135cd39d035b43c047de84e5b6b

Kan man virkelig tjene det på spørreundersøkelser? Trodde ikke det var mulig! Er ikke ts, men er nysgjerrig :)

Anonymous poster hash: a45d3...7a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...