Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tulla
Skrevet

Vi har vært separert i 8 mnd . Min mann ønsket og forlate meg fordi han hadde mistet følelser for meg.Vi har tre barn og har vært gift i 20 år.

Min eks har de siste mnd blitt forelsket i en ny dame. Forstår at de har det fint sammen. Han sier at han sliter med og klare og sortere sine følelser for henne og for meg. Han sliter med dårlig samvittighet og vet ikke hvordan dette vil gå.

Vi har et fint forhold og møtes kun når barna skal til ham/meg.

Mitt hode vet at det er over, men mitt hjerte elsker ham fortsatt.vi har snakket ut og funnet ut hva vi gjorde galt. Vi tok ikke nok vare på parforholdet vårt...

Jeg ønsker og gå videre, men føler at jeg innerst inne har et lite håp som jeg ikke får fjernet....

Noen som har tips om hvordan det blir enklere for meg og gå videre? Opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må først finne ut om du ønsker han tilbake, du sier at du ønsker å gå videre samtidig som du har et lite håp

Anonym poster: 7de2dbef2c5cb09f41c5feb430b8d0f1

Gjest Tulla
Skrevet

Jeg ønsker ham tilbake, men bør vel gå videre siden han er sammen med en annen. Han har mange følelser for meg , men får ikke bestemt seg...

Gjest Hjerteknust
Skrevet

Er akkurat i same båt og det gjør så utrolig vondt ! Etter mer en 10 års og flere barn så mistet han følelser. Han har ny dama og trives med henne samtidig som han tenker på meg hele tiden. når han ser meg, gir han alltid komplimenter om hvor godt jeg ser ut og han ser hver gang jeg har noe nytt på meg.....men han vil ikke være med meg. Jeg forstår ingenting. Han vet verken hva han vil eller ikke vil med meg og i mens trøster han seg med en annen kvinne. Jeg har lyst å gå videre med livet men klarer ikke å slippe han fra hjertet mitt.

Jeg er helt død innenvendig, har mistet konsentrasjon og klarer ikke å prestere på jobb. Men av dette kan ikke noen se fordi jeg bruker alle kreften min for å ikke vise det til ungene og mine venner som jeg har sikkert slittet ut med mine problemer.

Heldigvis har jeg de!!!

Klem til deg, og håper at tiden hjelper!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker ham tilbake, men bør vel gå videre siden han er sammen med en annen. Han har mange følelser for meg , men får ikke bestemt seg...

Selv om du ønsker han tilbake, må du leve livet ditt og ikke sitte på vent. Pynt deg, finn på noe med venner, ser han at du går videre, tror jeg det er lettere for han å kjenne på følelsene sine, om han savner deg nok til å ville tilbake. Håper det for din og barna sin skyld.

Anonym poster: 7de2dbef2c5cb09f41c5feb430b8d0f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...