AnonymBruker Skrevet 6. april 2013 #1 Skrevet 6. april 2013 Hadde en utskrapning på onsdag etter en MA som ble oppdaget på tirsdag. Jeg skulle egentlig ta en medikamentell abort, men blødde så utrolig mye at jeg måtte ta utskrapning. Bare timer etterpå blødde jeg nesten ingenting, og nå blør jeg ikke engang. Ikke i går heller egentlig..... Er en stund siden vi har "kost oss", og føler meg klar for å ha sex igjen, men er det for tidlig?! Bare gått 3 dager siden utskrapningen, men på info arket jeg fikk med hjem så sto det bare at vi skulle vente med sex til etter jeg hadde sluttet blø. Og det har jeg jo... (Høres ut som DEN kåte dama nå.... hihi ) Anonym poster: 03dbee39eb1c36296144aab25bbd61f6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2013 #2 Skrevet 6. april 2013 Hadde en utskrapning på onsdag etter en MA som ble oppdaget på tirsdag. Jeg skulle egentlig ta en medikamentell abort, men blødde så utrolig mye at jeg måtte ta utskrapning. Bare timer etterpå blødde jeg nesten ingenting, og nå blør jeg ikke engang. Ikke i går heller egentlig..... Er en stund siden vi har "kost oss", og føler meg klar for å ha sex igjen, men er det for tidlig?! Bare gått 3 dager siden utskrapningen, men på info arket jeg fikk med hjem så sto det bare at vi skulle vente med sex til etter jeg hadde sluttet blø. Og det har jeg jo... (Høres ut som DEN kåte dama nå.... hihi ) I og med du har hatt utskrapning bør du nok vente da du har et slags sår inni der. Faren for infeksjon er jo til stede. Ettersom jeg husker skulle en vente minst 2 uker etter en utskrapning. Ting går seg ikke til med en gang da. Anonym poster: 03dbee39eb1c36296144aab25bbd61f6 Anonym poster: 715d747ab6422ae932848b627b7577a6
Guadaloupe Skrevet 6. april 2013 #3 Skrevet 6. april 2013 Den eneste måten å finne det ut på er vel å prøve? Det er nok en viss fare for infeksjon så det er nok lurt å bruke kondom uansett, så du ikke får bakterier fra penis i et eventuelt sår?
Fado Skrevet 6. april 2013 #4 Skrevet 6. april 2013 Hadde en utskrapning på onsdag etter en MA som ble oppdaget på tirsdag. Jeg skulle egentlig ta en medikamentell abort, men blødde så utrolig mye at jeg måtte ta utskrapning. Bare timer etterpå blødde jeg nesten ingenting, og nå blør jeg ikke engang. Ikke i går heller egentlig..... Er en stund siden vi har "kost oss", og føler meg klar for å ha sex igjen, men er det for tidlig?! Bare gått 3 dager siden utskrapningen, men på info arket jeg fikk med hjem så sto det bare at vi skulle vente med sex til etter jeg hadde sluttet blø. Og det har jeg jo... (Høres ut som DEN kåte dama nå.... hihi ) Anonym poster: 03dbee39eb1c36296144aab25bbd61f6 Etter min MA med påfølgende medisinsk abort fikk jeg beskjed om å vente 2 uker.
Tellus Skrevet 6. april 2013 #5 Skrevet 6. april 2013 På mitt skjema stod det pga infeksjonsfare måtte vi vente 2-3 uker/til det hadde sluttet å blø. Jeg ville absolutt ventet 2 uker!
Yesterday Skrevet 6. april 2013 #6 Skrevet 6. april 2013 Jeg ville og ventet, pga infeksjonsfaren. Du hadde jo tross alt en utskrapning.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #7 Skrevet 7. april 2013 Ja vi får nok vente noen uker, til tross for at jeg ikke blør.... ikke verdt å risikere en infeksjon... Anonym poster: 03dbee39eb1c36296144aab25bbd61f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå