Gjest Funky Punk Skrevet 6. april 2013 #1 Skrevet 6. april 2013 Batteriet har fungert helt fint fra den var ny (tror vi kjøpte den i januar om jeg ikke husker feil) Plutselig i går ettermiddag så gikk den kjempefort tom for batteri. Jeg hadde ikke brukt den til annet enn vanlig som KG, FB og spilte litt wordfeud. Satte den i laderen når jeg gikk og la meg. Batteriet kom seg opp på 24% og da brukte jeg den til å streame et par episoder av en serie (den lå fortsatt i laderen) Når jeg gjør dette er det vanlig at batteriet ikke lades opp. Men når jeg var ferdig så lot jeg den da ligge i laderen over natten og vanligvis da så er mobilen fulladet når jeg våkner, men i dag var den bare på 50% Jeg skjønner ingenting. Det er ingen programmer som står og går. Når jeg sjekker hva det er som drar batteri så står Skjerm øverst på 77% og andre programmer ligger på bare noen få prosenter Nå har den ligget i laderen siden jeg stod opp for 2, 5 timer siden og er på 66%
AnonymBruker Skrevet 6. april 2013 #2 Skrevet 6. april 2013 Husk å ha telefonen på strømsparing. Den har jeg nesten alltid på Anonym poster: 341d4b05f4053582dc0e07958b5857e3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #4 Skrevet 7. april 2013 Jeg hadde også dette problemet. Bedret seg etter at jeg tok ut, og satte inn igjen batteriet - og så ladet helt opp. Ca. en måned siden jeg gjorde dette, og nå har den bra batteritid igjen. Du kan også sjekke om gps alltid står på, den skal visst trekke litt strøm. Anonym poster: 2e4ccc02dc32641b126971bdb80187a0
Gjest Funky Punk Skrevet 7. april 2013 #5 Skrevet 7. april 2013 Nei gps' en er skrudd av. Virker som det bedret seg nå...brukte hele gårdagen på å lade opp batteriet, og nå fungerer det som normalt igjen. Det ble fulladet i natt og er kun nede på 95% og da har jeg brukt mobilen siden kl 6 i dag (spilt og surfet)
daemonia Skrevet 7. april 2013 #6 Skrevet 7. april 2013 På min hender det at skjermen ikke blir svart. Kan legge den fra meg og 30 minutt etter så er fremdeles skjermen på. Den er innstilt på å skru seg av etter 30 sekund. Ikke ofte det skjer, men det har hendt en gang eller to. Det kan jo forklare hvorfor det står at den bruker 77 %.
Gjest Funky Punk Skrevet 7. april 2013 #7 Skrevet 7. april 2013 Ja kanskje det. Har ikke sett at skjermen har vært på når den ikke har blitt brukt, men kanskje den har skrudd seg på om natten eller noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå