millabs Skrevet 6. april 2013 #1 Skrevet 6. april 2013 Jeg har en brudekjole, som egentlig er akkurat for liten, og overdelen er sånn korsett aktig. Jeg jobber med å slanke meg, men stresset begynner å komme inn kjenner jeg. Er det noen som har erfaring med å sy ut en slik kjole? Og er det noen andre her som har valgt Hellbillies- Den finaste eg veit som bryllupssang/dans? Danser dere i så fall vals til sangen, eller velger dere noe annet da?
CathFoto Skrevet 6. april 2013 #2 Skrevet 6. april 2013 Jeg har ikke lagt ut en kjole selv, men leser stadig i Finn-annonser t kjoler er lagt både inn og ut. Men det varierer hvor mye som går an, hvor mye et det snakk om? Et annet alternativ er å legge inn litt mer stoff i ryggstykket bak snøringen sånn at du kan snøre løsere. Har sett mange par danse "roligdans"til Finaste eg veit, men ikke vals.
Gjest lisha Skrevet 6. april 2013 #3 Skrevet 6. april 2013 vi lurer på den hellbillies- sangen, det er en dang vi begge liker veldig godt blir i så fall ikke direkte vals, men en rolig dans:)
Petalouda Skrevet 6. april 2013 #4 Skrevet 6. april 2013 kan ikke danse vals til hellbillies-sangen for den går ikke i valsetakt en snørekjole kan fint snøres løsere opp til et visst punkt, men så blir det ikke fint lenger. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå