Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig tidlig ute nå, men det er bedre enn å stresse uken før!

Jeg er for øyeblikket litt ute etter pene herresmykker, googler litt før jeg tar turen innom gullsmeder.

Det jeg lurer på er om noen har tips til merker som du mener har fine herresmykker?

Hvis det har noe å si så er det først og fremst armbånd jeg har lyst å se etter =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker armbånd fra merket alexander, de er i stål og rålekre! Kjøpte et til min samboer for noen år siden.

AnonymBruker
Skrevet

Må bare spørre: Du vet at han faktisk ønsker seg noe sånt? Det er en ganske liten andel menn som kan tenke seg å gå med såkalte "herresmykker". Men de finnes, altså, og det er helt greit, bare ville ikke tatt sjansen dersom det ikke var noe han hadde gitt uttrykk for at han likte.

Anonym poster: f8c5d4044e47a1edd43dc401e7763b40

• Liker 1
Skrevet

Må bare spørre: Du vet at han faktisk ønsker seg noe sånt? Det er en ganske liten andel menn som kan tenke seg å gå med såkalte "herresmykker". Men de finnes, altså, og det er helt greit, bare ville ikke tatt sjansen dersom det ikke var noe han hadde gitt uttrykk for at han likte.

Anonym poster: f8c5d4044e47a1edd43dc401e7763b40

Ja, jeg har den tendensen til å snakke med samboeren min, så jeg vet hva han liker og ikke liker :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...