AnonymBruker Skrevet 6. april 2013 #1 Skrevet 6. april 2013 Hei Jeg tenkte å bestille noe hold in undertøy fra Ebay, men så er jeg så redd for at det skal være tydlig hva jeg bestiller.... At pakken enten er gjennomsiktig eller at det står noe tvilsomme greier på den... Det er helt "vanlig" hold in jeg skal ha altså. Ikke noe fancy greier om dere skjønner... Og vet noen om noen selgere som sender pakken HJEM og ikke til postkassen? Eller er det tilfeldig hva som handler hvor? (så sant pakken får plass i postkassen og den er betalt, hvorfor havner den ikke der da alltid?) Anonym poster: 57c77e192dd050a66485db50db3ba759
Gjest Animula Skrevet 6. april 2013 #2 Skrevet 6. april 2013 Jeg har aldri fått noen gjennomsiktige pakker fra ulike selgere på ebay. Hvis undertøyet koster under 200 kr så trenger den ikke å fortolles og da er det kun størrelsen på pakken som avgjør om den havner i postkassen eller på postkontoret, i alle fall om prisen kommer tydelig fram. Jeg vil sterkt anta at den ikke blir for stor for postkassen, jeg har fått både kjoler og andre større plagg rett i postkassen. Selgere pleier ikke spesifisere mer enn "clothing", så det er nok ikke noe å bekymre seg for.
Gjest Lille-pus Skrevet 6. april 2013 #3 Skrevet 6. april 2013 Ingen grunn til bekymring Det er riktig som Faresina beskriver. Og er pakkens verdi på mer enn 200 NOK så tar de som regel bare ut pakkseddelen som ligger i en egen plastlomme utenpå pakken og går igjennom denne. Der vil det stå hvilke produkter pakken inneholder, og dette er det da bare tollen som ser. Hverken Posten eller de som leverer ut pakken på Post i butikk/Postkontor har noen formening om innholdet i pakken. Jeg kjøper alt mitt mer spennende undertøy på nettet siden det ikke er noe utvalg å snakke om her hjemme, og skulle en tollbetjent ikke ha sett et strømpebelte før så er det jammen på tide han får sett ett.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2013 #4 Skrevet 6. april 2013 Både posten og tollen har så mye å gjøre på jobb at om en av pakkene inneholder truser med blonder, stringtruse, eller om så er, en dildo, er ikke noe de bryr seg med. De er mer opptatt av å få gjort en god og rask jobb. Hvis noen noensinne fikk for seg å spøke om inneholdet i en av pakkene på tollen eller på posten så ville vedkommende straks få en heftig reprimande fra sjefen. Spøker noen foran en kunde om inneholdet i en pakke så er det det samme som å be om å få sparken. De eneste ganger posten bryr seg om innehold av en pakke er hvis den er kommet bort og du etterlyser den. Anonym poster: dc40b8422a6986f46a887046b316f37a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå