Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med en i noen måneder. Han har aldri vært særlig fysisk av seg når det kommer til klemmer og kyss og den slags. Men nå tar han ALDRI initiativ. Han er flink til å invitere meg og vil hele tiden finne på ting sammen med meg. Hvorfor sier han da når jeg kysser han eller legger meg inntil han: "åler deg sånn innpå meg du da?" Med en lattermild stemme. Dette er når vi er alene. Jeg trenger kos og han må VISE at han bryr seg. Skal sies at jeg ikke er en "klemmeperson", men kjæresten må gi litt mer!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Si det til ham :)

Anonym poster: 973d74d66f1b018edb27b66cb5392b47

Skrevet

Jeg sa det senest idag. Nå er jeg sur pga. det, mens han har ligget og sovet i timer allerede. Han sa/sier at han trenger ikke kysse hele tiden.

Jeg vil ha et kyss når jeg møter deg i det minste, sier jeg. Og da får jeg et kjapt kyss(om vi er alene,men bare da) :/

Skrevet

Du har møtt en mann med helt andre behov enn deg desverre, og du kan gjerne bli sur, men det endrer ikke noe. Enten må du godta det, eller så må du droppe forholdet og håpe på at du møter en som har de samme behovene som deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...