Gjest Gjest Skrevet 5. april 2013 #1 Skrevet 5. april 2013 Har jeg rett til å være harm på samboeren? Historien er som følger: vi har en 5 mndr gammel baby. Jeg ordner alt det praktiske og huslige i hjemmet hver dag, han går kanskje tur med bikkja... Som nybakte foreldre er det ikke så ofte vi kommer oss ut uten baby. Ganske selvfølgelig, men det betyr ikke at vi ikke har lyst. Bestemødrene sitter gjerne barnevakt! For en stund siden fikk vi invitasjon til selskap, men sambo var usikker på om han hadde lyst. Jeg har spurt han av og til, og mint han på å ordne med barnevakt i såfall. Dagen kom, og plutselig ville han dra ALENE! Han ville det fordi sist vi var ute, ble jeg syk. Han syntes det var flaut og kjipt, så nå ville han feste alene. Altså sitter jeg her alene med babyen mens han koser seg ute. Etter hvert som timene har gått, har jeg kjent mer og mer på harmen over å bli ekskludert. Jeg elsker han og baby, men føler meg veldig lite verdsatt nå. Sorry, jeg vet at jeg sutrer nå, men trengte vel bare å blåse litt ut. Er sikkert i bedre humør i morgen :-)
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #2 Skrevet 5. april 2013 Skjønner at du sutrer litt. Egentid når man har baby er gull verdt. Også egentid med partner. Jeg hadde gitt klar beskjed om at dette blir ikke godtatt. I framtiden så hadde jeg ordnet barnevakt uavhengig av hva barnefaren sa. Du kan jo uansett fint gå alene på sosiale tilstelninger. Anonym poster: 063c09f9e0f5d0d5447335d898aff852 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2013 #3 Skrevet 6. april 2013 Det hadde jeg aldri godtatt. Anonym poster: 95a86efb78e382e9959cf5ded0e8120b 2
Chloe- Skrevet 6. april 2013 #4 Skrevet 6. april 2013 Høres mest ut som om han var "usikker på om han hadde lyst" for å unngå at du skaffet barnevakt. Han har nok bevisst latt deg i stikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå