Gå til innhold

Likehet for barna

Anbefalte innlegg

Gjest Pattbg
Skrevet

Jeg er en pappa som har mine to barn annehver uke fra torsdag til mandag. Det funker bra med unntak av en ting. Hver gang mine barn gjør ting uten at jeg er med reagere mammaen . De kan ikke ligge borte hos kamerater , de kan ikke være for lenge sammen med venner uten at jeg får høre det. Jeg prøver og si at ting må jo være mest mulig normalt. Uansett om dem er hos henne heller hos meg. Da får jeg til svar at de/han gledet seg jo så masse å komme til deg. Når jeg får slike svar så ramler jo samvittigheten min helt sammen. Men samtidig så har jeg fått mange mange spørsmål kanjeg ligge der, kan jeg dra dit noen timer tidligere. Personlig føler jeg at meg og mine to barn har det bra sammen. Men det kan vel ikke være sånn at når det er med meg så må de være med meg 24/7 . Synes det min x gjør er ganske urettferdig. Fordi jeg stiller opp for mine barn. Noen som har noen råd angående dette.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mammen bør lære seg at du bestemmer og har dine valg når ungene er hos deg.

Jeg har selv svelget noen kameler rundt dette. Jeg måtte lære meg at far og fars samvær ble styrt av ham. Så lenge det ikke var snakk om omsorgssvikt så holdt jeg kjeft.

Anonym poster: 1e582e5e5b3e5604b711d5effce39cc4

• Liker 1
Skrevet

Mammen bør lære seg at du bestemmer og har dine valg når ungene er hos deg.

Jeg har selv svelget noen kameler rundt dette. Jeg måtte lære meg at far og fars samvær ble styrt av ham. Så lenge det ikke var snakk om omsorgssvikt så holdt jeg kjeft.

Anonym poster: 1e582e5e5b3e5604b711d5effce39cc4

Helt rett.. Når ungene er hos far er det han som bestemmer hva som skal skje, ikke mor. Spør henne hvordan hun ville reagert om du hadde begynt å styre hennes tid med ungene, for det er akkurat samme sak.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...