AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #1 Skrevet 5. april 2013 Har lest noen tråder her inne hvor det forventes at det ved brudd så skal den ene parten flytte fortest mulig. I noen tilfeller så har ikke den ene råd til å sitte med en leid leilighet alene. Hva er fair å gjøre og avtale? Jeg flyttet inn til samboer og da med barn. Leide ut egen bolig. Oppsigelsestiden her var 2 mnd så jeg fikk skriftlig avtalt med samboer at det var 2 mnd oppsigelsesfrist der også. Altså at han ikke kunne kaste oss ut på dagen. Anonym poster: c066f787e1170ec84961acd738a9d2cc
Rotemor Skrevet 5. april 2013 #2 Skrevet 5. april 2013 Det er, som du er inne på, lurt å avtalefeste slikt ja... En av mange ting folk er litt redde for å snakke om tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #3 Skrevet 5. april 2013 Jeg synes det er fair å la den andre kunne bo ut normal/avtalt oppsigelsestid. Kanskje vanskelig hvis det er et veldig opprivende brudd, men som et utgangspunkt... da eksen og jeg flytta fra hverandre bodde han i leiligheten en måned etter at det var slutt, og han kunne bodd der et par måneder lenger hvis han ikke hadde funnet nytt bosted. Anonym poster: bc6c0dcae31622db73fa01c714d181fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå