Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter et matt middels mørkt pudder jeg kan bruke til å skulptere ansiktet med. Men det må være nøytralt brunt uten orange i seg? Jeg har kikket i parfymerier men syns det er vanskelig å se om det er orange i eller ikke. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Leter etter et matt middels mørkt pudder jeg kan bruke til å skulptere ansiktet med. Men det må være nøytralt brunt uten orange i seg? Jeg har kikket i parfymerier men syns det er vanskelig å se om det er orange i eller ikke. Noen tips?

Hva med denne? Det er nesten umulig å finne noe uten shimmer!

http://www.feelunique.com/p/Sienna-X-Matte-Bronzer-with-Brush-8g

Anonym poster: 67af1836cb654f0362e6f2b37cd3e483

Skrevet (endret)

Too Faced Chocolate Soleil er bra! De har den også i milk chocolate som er lysere. De er matte begge to, og uten orange.

s1139013-main-hero_thumb.jpg

Edit, la til bilde.

Endret av PixieSky
  • Liker 3
Skrevet

Jeg bruker solpudderet til Body Shop, har du sett på det? Jeg er veldig fornøyd.

Skrevet

Skal sjekke ut det fra Bodyshop. :) Toofaced sitt er nok for dyrt å bestille, må betale toll og sånn

Skrevet

the balm, bahama mama er også fantastisk!

AnonymBruker
Skrevet

Skal sjekke ut det fra Bodyshop. :) Toofaced sitt er nok for dyrt å bestille, må betale toll og sånn

Nei, ikke hvis du handler fra beautybay. Men ser det er utsolgt overalt.

Anonym poster: 074ae48ee11ef900ed4e67f9714170d7

• 3 uker senere...
Skrevet

Too Faced Chocolate Soleil er bra! De har den også i milk chocolate som er lysere. De er matte begge to, og uten orange.

s1139013-main-hero_thumb.jpg

Edit, la til bilde.

Sier meg helt enig! Perfekt farge og resultat + at det lukter sjokolade! 10/10 :laugh::hjerte:

Skrevet

Har kikket litt på veldig mørke vanlige puddere også, noen som har sett noen? Har de i Fit Me kollekjonen tro?

Skrevet (endret)

Jeg må anbefale denne kremblushen fra Illamasqua. Den er så fin. Fikk den nettopp i posten og brukte den i går. Fikk så mye komplimenter. Siden den er i kremkonsistens så er den super enkel å duse ut også :) Og enkel å bygge opp i intensitet:)

Zygomatic cream blusher.

Endret av Armitage
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg bruker MAC sitt bronzing powder som contouring powder, i fargen "Matte Bronze". Den er vel den mørkeste av nyansene de fører, men fungerer fint for meg som både er ganske lys om vinteren(men ikke blek) og ganske så solbrun om sommeren. Fargen kan bygges opp, og er HELT matt. Det er viktig for meg, da jeg ikke er spesielt fan av shimmer, og spesielt ikke til kontur av ansiktet. Kjøpte nettopp nytt på Christiania Glasmagasin i Oslo, kostet 240 kr. Drøyt er det også. :)

Edit: Denne er altså ikke oransje i det hele tatt, har bare en veldig flott brunfarge. Vanskelig å finne solpudder/konturpudder som virkelig er BRUNT. Mye oransje med shimmer ute og går. Tror Bobbi Brown har en del matte, BRUNE solpudder, og Makeup Forever skal ha et veldig bra "contour palette"(dette merket er riktig nok ikke så lett å få tak på i Norge? Har bare lest veldig mye positivt om det!).

Endret av MilleVanille
Skrevet

Hehe jeg har gitt opp jakten på det, og gått over til å bruke matte øyeskygger :P

Skrevet

Jeg bruker en øyeskyggepalett bestående av matte brune farger fra Isadora til kontour.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...