AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #1 Skrevet 5. april 2013 Jeg vet ikke hva som har skjedd, men jeg tror en kamerat av meg har fattet interesse på et annet plan enn bare "vanlig" vennskap. Jeg har vært betatt av ham en god stund, men det er han som plutselig har begynt å ta meg på rumpa under en klem, komplimentere utseende og kropp og sende flørtende, i blant seksuelt ladede,sms. Jeg er litt beskjeden, stille og forsiktig, og oppleves som veldig "ordentlig". Forrige helg var han ute en liten tur, da jeg fikk melding der han skrev rett ut at han ønsket å ha sex med meg. Han virket nesten "irritert" for at vi ikke har hatt det ennå. Høres det ut som at han har lyst på meg, men at han ikke har turt å være såå direkte uten alkohol innabords fordi jeg tilsynelatende er så "ordentlig"? Anonym poster: 745a16647c2607e2c5a305fb8577bc32
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2013 #2 Skrevet 5. april 2013 Vel, jeg hadde blitt irritert over å få en slik melding fra en full kompis. 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #3 Skrevet 5. april 2013 Vel, jeg hadde blitt irritert over å få en slik melding fra en full kompis. Ja, men så har vel vennskapet vårt gått over i flørt, og jeg vil jo ha ham... Anonym poster: d48acd303c8a426ce1a7f3e7aa971fcc
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2013 #4 Skrevet 5. april 2013 (endret) Ja, men så har vel vennskapet vårt gått over i flørt, og jeg vil jo ha ham... Anonym poster: d48acd303c8a426ce1a7f3e7aa971fcc Jeg ville vært litt forsiktig jeg da, for hvis han er irritert pga dere ikke har hatt sex fordi du er for "ordentlig", bør du være forsiktig med hans motiver sånn ellers, hvis du er seriøs interessert i ham. Vil du bare ha sex kan du peise på. Endret 5. april 2013 av Gjest 2
Hulderen Skrevet 5. april 2013 #5 Skrevet 5. april 2013 Han høres ut som en trofejeger som bare vil ha deg i samlingen sin. 4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #6 Skrevet 5. april 2013 Jeg vet ikke hva jeg vil. Til å begynne med var jeg nok forelsket. Nå vet jeg liksom ikke. Men jeg føler liksom at ettersom vi har kommet "så langt", får jeg ikke ro i sjelen før vi faktisk har hatt sex. Samtidig vil jeg bare kutte ut før han har fått viljen (?) sin. Han har mange jenter han kan velge mellom. Nesten velge og vrake. Jeg kjenner flere av disse, og han holder ikke på slik med "alle". Hvorfor har han da valgt meg som "offer" hvis han ikke føler noe annet overfor meg enn de andre jentene? Tenning, tiltrekning... Ett eller annet må det vel være?! Anonym poster: d48acd303c8a426ce1a7f3e7aa971fcc
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #7 Skrevet 5. april 2013 Jeg vet ikke hva jeg vil. Til å begynne med var jeg nok forelsket. Nå vet jeg liksom ikke. Men jeg føler liksom at ettersom vi har kommet "så langt", får jeg ikke ro i sjelen før vi faktisk har hatt sex. Samtidig vil jeg bare kutte ut før han har fått viljen (?) sin. Han har mange jenter han kan velge mellom. Nesten velge og vrake. Jeg kjenner flere av disse, og han holder ikke på slik med "alle". Hvorfor har han da valgt meg som "offer" hvis han ikke føler noe annet overfor meg enn de andre jentene? Tenning, tiltrekning... Ett eller annet må det vel være?! Anonym poster: d48acd303c8a426ce1a7f3e7aa971fcc Vil du ha et forhold med ham, eller bare sex? Er du ute etter et forhold, bør du ikke ha sex med ham uten at han har gitt deg indikasjoner på at han vil bli sammen med deg. Anonym poster: 547cbb7fd324b57b0060cc771271277a
AnonymBruker Skrevet 6. april 2013 #9 Skrevet 6. april 2013 Han vil ha deg for å bevise at han KAN få deg. Så ja, han vil ha deg i "samlingen" sin. Anonym poster: e726e95bacdd78ce34a21a4f9f1867d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå