Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg frykter jeg har skremt flørten min med å blant annet foreslå at vi skulle møtes for en kaffe og å gjøre et par andre "kjæresteting". Sistnevnte mente jeg bare som en "vennegest", men som sagt; jeg er redd jeg skremte ham. Det ble nemlig stille. I morgen er det en uke siden sist jeg hørte noe fra ham. Det er forsåvidt ikke unormalt, men denne gangen er jeg litt "urolig". Hvor lenge kan jeg leve i håpet? Sjekket meldingsloggen nå, og det har hendt det har gått en måned mellom hver gang han har tatt initiativ... Og om jeg har skremt ham; kan jeg "hente meg inn" ved å vise at jeg ikke mener noe mer seriøst enn en flørt?!

Anonym poster: cfa7538d6cf7fcdd26e261b1d864a522

Videoannonse
Annonse
Gjest winston
Skrevet

Mulig han er flørten din, men du er tydeligvis ikke flørten hans. Beklager.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mulig han er flørten din, men du er tydeligvis ikke flørten hans. Beklager.

Eh. Kan du gi meg en begrunnelse for den påstanden? Det er/har vært så å si HAN som alltid er initativtakeren til flørtingen.

Anonym poster: 5acd0b2e85b1748f1b0f58d18e726033

Skrevet

Har ikke noe fornuftig svar til deg, men kan medele at jeg står i samme situasjon som deg. Det kan gå fra 2 timer til et par dager til en måned før jeg hører noe ifra han. Det er utrolig slitsomt... helt enig med de som kanskje tenker at det er min egen feil, når jeg beskriver det som slitsomt. Det er jo jeg som "lever i håpet"...

Det er som oftest jeg som tar kontakt, litt om og men... kanskje vi bør lære oss at vi ikke skal "løpe" etter gutta og som det sies "de har oss rundt lillefingeren". Det er kjipt... men situasjonen er vanskelig, kjærlighet er oppskrytt av og til.

Bra spørsmål og jeg tror det er mange som sitter i samme sitasjon som oss.

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noe fornuftig svar til deg, men kan medele at jeg står i samme situasjon som deg. Det kan gå fra 2 timer til et par dager til en måned før jeg hører noe ifra han. Det er utrolig slitsomt... helt enig med de som kanskje tenker at det er min egen feil, når jeg beskriver det som slitsomt. Det er jo jeg som "lever i håpet"...

Det er som oftest jeg som tar kontakt, litt om og men... kanskje vi bør lære oss at vi ikke skal "løpe" etter gutta og som det sies "de har oss rundt lillefingeren". Det er kjipt... men situasjonen er vanskelig, kjærlighet er oppskrytt av og til.

Bra spørsmål og jeg tror det er mange som sitter i samme sitasjon som oss.

Svaret ditt er mer enn bra nok! Bare helt utrolig deilig å høre at det er flere i eksakt samme situasjon! Prøver å tenke at det er flere fisk i havet, men det er ikke så enkelt...dessuten er ikke jeg en person som liker å spille et spill med andre mennesker.

• Liker 1
Gjest winston
Skrevet

Eh. Kan du gi meg en begrunnelse for den påstanden? Det er/har vært så å si HAN som alltid er initativtakeren til flørtingen.

Du skrev jo det gikk mnd mellom hver gang han tok initiativ... Sier ikke det deg noe?

• Liker 3
Skrevet

Jeg kan forstå en uke om man har det travelt og er absolutt ikke typen som synes man skal snakke alt for ofte og ditten og datten... Men man lar ikke være å ta kontakt med noen man er interessert for en hel måned. Synes jeg.

Skrevet

Jenter.... jeg skjønner ikke at dere gidder.

Gå videre, finn dere andre gutter å date...glem de gutte...og da skal jeg love dere at de blir interessert da! gutter vil ikke ha desperate jenter... de vil helst måtte jobbe litt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jenter.... jeg skjønner ikke at dere gidder.

Gå videre, finn dere andre gutter å date...glem de gutte...og da skal jeg love dere at de blir interessert da! gutter vil ikke ha desperate jenter... de vil helst måtte jobbe litt.

Helt enig med deg, hvorfor finner dere dere i dette tullet? Dere vil jo tydeligvis mer enn mannen, få dere en kjæreste som vil da dere, da! Herlighet...

Anonym poster: 58dc283bdbed189dd0c1b89871f1156f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bry seg hvis du bare er ute etter en flørt?

Anonym poster: 4a946aeb77870ed5300e0cc5b9005b1d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bry seg hvis du bare er ute etter en flørt?

Fordi før HAN begynte flørtingen, tafsingen... og for å sette det på spissen: seksuell trakassering, så hadde vi et godt "bekjentforhold". Nå kjenner vi hverandre bedre, og jeg hadde satt pris på å beholde ham som en venn.

AnonymBruker
Skrevet

Han er dessverre ikke interessert. Bedre lykke neste gang <3 =)

Anonym poster: 714e9684c4a002ec5bad9f9deb12d073

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er dessverre ikke interessert. Bedre lykke neste gang <3 =)

Anonym poster: 714e9684c4a002ec5bad9f9deb12d073

Tusen hjertelig takk for et godt argumentert svar.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi før HAN begynte flørtingen, tafsingen... og for å sette det på spissen: seksuell trakassering, så hadde vi et godt "bekjentforhold". Nå kjenner vi hverandre bedre, og jeg hadde satt pris på å beholde ham som en venn.

Høres ut som noe du sier til deg selv fordi det er for flaut for deg å innrømme at du ønsker mer fra han. Venner finner man seg over alt, man trenger ikke ta de som har tafset og vært seksuelt pågående. Menn som prøver seg er vanligvis ikke så veldig interesserte i vennskap heller.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke uvanlig at det går en uke mellom hver gang man hører fra en venn.

Anonym poster: 58dc283bdbed189dd0c1b89871f1156f

AnonymBruker
Skrevet

Du burde sette deg ned og lese "he is just not that into you" boken. da får du nok mange tips. Ellers er det jo tydelig at du legger mye mer inn i dette forholdet enn det han gjør. Han liker nok å ha sex med deg og du ønsker noe mer seriøst.

Anonym poster: 118ea0625b23c5614e9cdcbba0d4e9ed

Gjest anonym
Skrevet

Jeg frykter jeg har skremt flørten min med å blant annet foreslå at vi skulle møtes for en kaffe og å gjøre et par andre "kjæresteting". Sistnevnte mente jeg bare som en "vennegest", men som sagt; jeg er redd jeg skremte ham. Det ble nemlig stille. I morgen er det en uke siden sist jeg hørte noe fra ham. Det er forsåvidt ikke unormalt, men denne gangen er jeg litt "urolig". Hvor lenge kan jeg leve i håpet? Sjekket meldingsloggen nå, og det har hendt det har gått en måned mellom hver gang han har tatt initiativ... Og om jeg har skremt ham; kan jeg "hente meg inn" ved å vise at jeg ikke mener noe mer seriøst enn en flørt?!

Anonym poster: cfa7538d6cf7fcdd26e261b1d864a522

He's Just Not That Into You

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...