Gå til innhold

Psykolog- "Jeg gjorde feil" .....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det står respekt av at han åpent innrømmer at han har gjort en feil.

Anonym poster: 5d4d23b504b0532e60eae0839999ad1b

• Liker 9
Skrevet

Hadde noen "gjort feil" og stemplet meg som uegnet mor med lav iq og fratatt barna mine- og det uten grunn hadde jeg forfulgt vedkommende til evig tid.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde noen "gjort feil" og stemplet meg som uegnet mor med lav iq og fratatt barna mine- og det uten grunn hadde jeg forfulgt vedkommende til evig tid.

Jeg tror du har misforstått. Det er psykologen som jukset med prøven og fikk henne til å fremstå som normal som nå innrømmer at han har gjort feil.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Ser det nå, likevel- de har for stor makt. Tenk å få barn og så oppleve noe slikt, vet det var en god familie der som kunne hjelpe til. Nettverk dere, nettverk;)

AnonymBruker
Skrevet

Er det Svanhildsaken som er tema for tråden eller er det sakkyndiges rolle i barnevernssaker generelt sett?

Gjest Gjest
Skrevet

Vil bare understreke at det noen år etter medieoppmerksomheten kom fram at grunnen til at denne Svanhild ble fratatt barna var at hun nektet å flytte med barna bort fra sin narkomane samboer.

AnonymBruker
Skrevet

Ved dette viser du jo at du ikke er særlig stabil ;)

Anonym poster: 78e9f080c0b7ff7e49d33d69e9dc6913

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ved dette viser du jo at du ikke er særlig stabil ;)

Anonym poster: 78e9f080c0b7ff7e49d33d69e9dc6913

Ved dette viser du jo at du ikke er særlig empatisk, og relativt kynisk i morsrollen ;)

Anonym poster: 5fe512d61651739060d7d9e04354923e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...