Egenskap Skrevet 5. april 2013 #1 Skrevet 5. april 2013 Hei. Jeg som skriver er en mann som har et veldig lengsel å bli kjent med ei kvinne, problemet er selvsagt litt med arenaen hvor det kan være. Det er vel noen steder man kommer tettere innpå ei kvinne enn andre steder, nå er min lengsel veldig stor og mitt ønske er å oppleve nærhet og samhold til ei kvinne som jeg virkelig kan bli glad i, jeg klarer ikke å se hvor det kan være. Også er det dette med balansen med jobb hvor interessert man kan vise i sånne sammenhenger, det er vel sjansen man skal virkelig bruke når den er der. Kanskje dere vil dele deres historie hvordan dere klarte å kapre drømme damen deres. Regner det må være en fantastisk opplevelse å ha sex med henne. Jeg blir veldig tent på fin rompe og pene pupper.
Sparks Skrevet 5. april 2013 #2 Skrevet 5. april 2013 Jeg blir veldig tent på fin rompe og pene pupper. 4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #3 Skrevet 5. april 2013 Kjære vene... Du får prøve deg på nettdating. Anonym poster: 6c09fdc7757eb82c5dcd90777f5fd07c 1
Gjest Shines Skrevet 5. april 2013 #4 Skrevet 5. april 2013 Jeg traff min i en sosial sammenheng. Den mest utfordrende kvinne man kan møte som mann,,, tror jeg, men verdt alle sjelsroterende krappsving som noengang kan treffe deg. For det er kun i et forhold du virkelig lærer å kjenne deg selv totalt, alle dine sider, hva du må utvikle og hva du bør ta tak i.. Så det å se etter et "pretty face, en varm kropp for en natt" og det alene, er ingen utvei,, kun den du vet du vil være med.. Koster litt å tørre vente på noe slikt.....men det er verdt det...på alle vis... 3
Gjest JakeGreen Skrevet 5. april 2013 #5 Skrevet 5. april 2013 Dette må være en spøk? Om ikke, så føler i hvert fall jeg at jeg kommer veldig nær damer når jeg er ute på byen, men også ellers i hverdagen om jeg er i humør for det.
Egenskap Skrevet 5. april 2013 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2013 Jeg traff min i en sosial sammenheng. Den mest utfordrende kvinne man kan møte som mann,,, tror jeg, men verdt alle sjelsroterende krappsving som noengang kan treffe deg. For det er kun i et forhold du virkelig lærer å kjenne deg selv totalt, alle dine sider, hva du må utvikle og hva du bør ta tak i.. Så det å se etter et "pretty face, en varm kropp for en natt" og det alene, er ingen utvei,, kun den du vet du vil være med.. Koster litt å tørre vente på noe slikt.....men det er verdt det...på alle vis... takk for et godt svar, det var det jeg trengte akkurat nå å høre!!
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #7 Skrevet 5. april 2013 La meg gjette... du liker pupper og rumpe? Anonym poster: 9a4482451f775996c74b2bce6230976d 2
Gjest Tekola Skrevet 6. april 2013 #8 Skrevet 6. april 2013 Tre tråder om samme tema er flyttet og slått sammen. Tekola, mod.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2013 #9 Skrevet 6. april 2013 Tre tråder om samme tema er flyttet og slått sammen. Tekola, mod. Resultatet er i hvert fall helt uforståelig. Anonym poster: f7a4fdd75a110d44aa55b8a094435cd0
Gjest JakeGreen Skrevet 6. april 2013 #10 Skrevet 6. april 2013 Jeg kom veldig nær en jente på Universitetet i dag. Haha.
Gjest Tekola Skrevet 7. april 2013 #11 Skrevet 7. april 2013 Resultatet er i hvert fall helt uforståelig. Anonym poster: f7a4fdd75a110d44aa55b8a094435cd0 Beklager det der, det ble litt kluss med moddeverktøyet. Skal være rettet opp nå! Tekola, mod.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #12 Skrevet 7. april 2013 Jeg traff min i en sosial sammenheng. Den mest utfordrende kvinne man kan møte som mann,,, tror jeg, men verdt alle sjelsroterende krappsving som noengang kan treffe deg. For det er kun i et forhold du virkelig lærer å kjenne deg selv totalt, alle dine sider, hva du må utvikle og hva du bør ta tak i.. Så det å se etter et "pretty face, en varm kropp for en natt" og det alene, er ingen utvei,, kun den du vet du vil være med.. Koster litt å tørre vente på noe slikt.....men det er verdt det...på alle vis... Hva mener du med at hun var utfordrende? Anonym poster: 0f72a7bae89458ef68285ccca028fe2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå