Gå til innhold

Sencerity Bridal - noen som har kjennskap til merket?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Finnes det butikker i Oslo som selger merket?

Og er det noen som har vært borti denne

kjolen? Har lagt en liten elsk på den, jeg..........*glise*

Sincerity Bridal

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett den en plass, ja.........

*tenke tenke*

Skrevet

Er ikke det Bente4 sin kjole da....? :o

Skrevet

Det er bilde av den ( eller en VELDIG lik) i bryllups magasinet nr 7. Bladet har en grønn forside. De har ikke forhandler i Oslo, men har en i Drammen. Også i Bergen, Sandefjord, Lillestrøm....og flere...Du kan og bestille en katalog fra de. en kupong i dette bladet...

Skrevet

Mener bestemt jeg har sett den på hjemmesiden til Kristins brudesalong, men nå finner jeg den ikke der?

Kanskje det er 2003-modell?

Skrevet

Kikket der jeg også, men fant den ikke............

Skrevet
Er ikke det Bente4 sin kjole da....? :o

Nei, jeg husket feil...

Men jeg vet at det er en av KG brudene som skal ha den.....

Skrevet

Fant den her på KGs brudekjolegalleri og det er en 2003-modell. Kanskje jeg husker riktig at den var på Kristins, men at de nå har fått inn nyere modeller?

Hør med de da vel! Eller kanskje du skal gifte deg etter denne KG-bruden som skal ha denne kjolen? :wink:

Skrevet

Den kjolen som jeg fant i bladet har de i Drammen som sagt. Der heter butikken Brudespesialisten.

Skrevet

Er imponert over hvor fort dere finne tingene :):):) Kjempe bra jobb!!

Skrevet

Jeg skal ha denne kjolen :P

De har den på Kristins Brudesalong og de leier den ut. Er opprinnelig en 2003 modell, men har den i år også.

Fantastisk kjole. Følte meg som en aldri så liten prinsesse i den :hoppe:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja det er en nydelig kjole. Jeg gleder meg til å prøve den hjemme i Tromsø til sommeren. Hadde bare håpet at den var her sørpå og, spes i Oslo hvor jeg bor. Har allerede bestilt brosjyre på merket, men den har ikke kommet enda. Nå er jo ikke kjolen riktig av den "hvite" fargen som brudekjoler har vært kjent for å være, men hvordan er det å velge andre farger? Blir det rart? Stygt? Merkelig? Fint? Jeg har virkelig ikke anelse. Ser fram til en skikkelig samtale med brudesalongen nordpå, få masse hjelp, noe jeg virkelig trenger :ler: Føler meg skikkelig på bar bakke. Det er ille, det!

Skrevet

Jeg skal ha kjolen i helt hvitt- de har den i den utgaven også.

Du kan jo dra til Kristins og prøve den... den salongen ligger i Lillestrøm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...