Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok jeg får aldri en six-pack igjen. Det er jeg for gammel til rett og slett. Men i hele 20-årene og 30-årene hadde jeg six-pack. Klatret mye, gikk lange fjellturer med tung sekk, red, spilte golf og syklet en god del off-road og stod snowboard om vinteren. Så jeg trente aldri. Jeg bare lekte masse og fikk automatisk six-pack.

Nå kommer ikke denne magen av seg selv lengre gitt.

Men å holde kroppen sterk og stram, så trener jeg hardt fortiden. Og jeg trener mye yoga blant annet. Altså øvelser som går mye på kjernemusklaturen. Det er veldig viktig for meg å trene smidighet, balanse og kjernemuskler, siden jeg nå brått er voksen. Men er det utenpåmusklene jeg må trene for å få definert mage? Eller holder det å fokusere videre på kjernemusklene?

Anonym poster: 265894e9bb28c0ea4fa1e98a5a0bc6de

Gjest *Maja*
Skrevet

Det er fettprosenten som avgjør om magemusklene vises. Sixpacken din er der fremdeles, men om du vil den skal synes så må fettprosenten ned.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke så lett når huden brått har begynt å bli for stor :P er 45 år nå og sliter litt med å venne meg til denne kroppen, som ikke så lett slipper på fettet lengre. Før var det for lett å gå ned i fettprosent. Såpass at jeg måtte passe meg for ikke å se ut som en anoretiker. Jeg er fortsatt slank og har rumpe som en ungjente, men å bli definert gir jeg snart opp. Andre "voksne" der ute med de samme "problemer"?

Skrevet

Ble kun 4 øl i kveld, satser på en sixpack i morgen, kanskje.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så lett når huden brått har begynt å bli for stor :P er 45 år nå og sliter litt med å venne meg til denne kroppen, som ikke så lett slipper på fettet lengre. Før var det for lett å gå ned i fettprosent. Såpass at jeg måtte passe meg for ikke å se ut som en anoretiker. Jeg er fortsatt slank og har rumpe som en ungjente, men å bli definert gir jeg snart opp. Andre "voksne" der ute med de samme "problemer"?

Beklager, men voks opp!

Det er ille nok med 20-åringer besatt av uoppnåelige og overfladiske ønsker om en tilnærmet perfekt kropp av utseende, men 45-åring?

Hold deg slank, tren, spis sunt og sørg for å ha helse til å nyte livet lengst mulig. Om 5 år er du enda eldre, med enda flere irreversible aldringstegn. Og så følger enda mer forfall ... og til slutt døden. Sørg for å gjøre det beste ut av det!

Anonym poster: b3f41af4920bd5ebc72283a22a2f6afe

Skrevet

Det er nok av 45-åringer som klarer å tilstrebe sixpack.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok av 45-åringer som klarer å tilstrebe sixpack.

Det er vel uansett ikke spesielt lekkert på 45-år gammel kvinne.

Skrevet

Det er vel uansett ikke spesielt lekkert på 45-år gammel kvinne.

Kanskje ikke six-pack, men markert mage er pent på alle. Også 45-årige kvinner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trener ikke for å få six-pack, men fordi det føles bra og jeg liker å trene. Men jeg hadde et spørsmål om hva som er vanlig å fokusere på når det gjelder å trene magen. Holder det med kun å trene kjærnemuskler via yoga, eller bør jeg legge til ekstra trening for magen? Kroppen tar ikke trening like lett lengre og jeg kan derfor ikke trene som en 20-åring eller en 30-åring. Ergo ønsket jeg litt tilbakemeldinger på hva jeg bør fokusere på. Og som sagt - six-pack er ant long gone for min del.

Men at 45-åringer ikke kan ha flat mage, er bull ;) (og nei jeg ønsker ikke å bli som henne, da jeg er meg og ingen andre)

jennifer-aniston-bikini-sunbathing-with-shirtless-justin-theroux-31.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ingen her som har sagt at en på 45 ikke kan ha flat mage?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...