Gå til innhold

Handle merkevesker på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Jeg trenger en ny veske nå, og tenkte å investere i en veske av kvalitet og enkelt, tidløst design slik at jeg kan ha den en stund. Jeg har blandt annet tittet på den berømte Céline Luggage Tote, men jeg aner ikke hvor jeg kan få tak i den. Er det trygt å bestille over nettet?

Jeg fant denne siden: http://www.celinebagstore.biz/ - Men, når jeg går inn på kategorier og videre på "Celine Luggage Bags" kommer det plutselig opp "Jimmy Choo online shop i adressen - da kan vel ikke siden være til å stole på? Jeg synes riktignok siden ser ganske profesjonell ut ellers og gir et godt inntrykk.

I tillegg til veksen fra Céline har jge sett på Michael by Michael Kors Hamilton Tote. Denne har jeg funnet på ebay hos en selger med 100% positiv feedback - det er jo veldig bra!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

asos

Anonym poster: 630c321976bc88e80562d385e4b84194

AnonymBruker
Skrevet

Se litt nærmere på den nettadressen. Ser den ekte ut? Nei.

Er det sannsynlig at de kan gi 50% avslag? Nei.

Er det for godt til å være sant, så er det antagelig det.

Hold deg til Shopbop, Asos o.l., så skal du være trygg.

Anonym poster: f77f44453f83347c648522c3ce91a042

Skrevet

Takk for svar! :D

Skrevet (endret)

Vær forsiktig med hvor du kjøper Celine. Kjøp fra en ordentlig butikk,da er du garantert å få en ekte veske. De selger Celine på Høyer luxury i Oslo og på Vincci i Bergen.

Ikke kjøp Michael kors på ebay. Veldig mange selger Michael Kors hamilton på finn.no. Har en selv i svart som jeg vurderer å selge. Så sjekk finn hvis du vil kjøpe den rimeligere enn i butikk. De selger MK ganske mange steder. Blant annet Høyer butikkene. Og så har de vel en egen MK butikk på sten og strøm hvis jeg ikke tar helt feil?

Endret av amadine
  • Liker 1
Skrevet

Vær forsiktig med hvor du kjøper Celine. Kjøp fra en ordentlig butikk,da er du garantert å få en ekte veske. De selger Celine på Høyer luxury i Oslo og på Vincci i Bergen.

Ikke kjøp Michael kors på ebay. Veldig mange selger Michael Kors hamilton på finn.no. Har en selv i svart som jeg vurderer å selge. Så sjekk finn hvis du vil kjøpe den rimeligere enn i butikk. De selger MK ganske mange steder. Blant annet Høyer butikkene. Og så har de vel en egen MK butikk på sten og strøm hvis jeg ikke tar helt feil?

Hvorfor skal man ikke kjøpe Michael Kors på ebay? :)

Skrevet

Hvorfor skal man ikke kjøpe Michael Kors på ebay? :)

Kan være sjanse for at det er falsk.

Skrevet

Kan være sjanse for at det er falsk.

Mye falske varer på ebay dessverre. Noe av det kan selvfølgelig være ekte. Men sparer man så mye ved å kjøpe en ekte MK veske på ebay mot å kjøpe den i butikk?

Skrevet

Teknisk sett kan det jo være like mange falske varer på finn.no - og om man betaler med PayPal har man vel en slags forsikring, har man ikke?

Skrevet

Teknisk sett kan det jo være like mange falske varer på finn.no - og om man betaler med PayPal har man vel en slags forsikring, har man ikke?

Jo,man er på en måte forsikret når man betaler med paypal. Det er mange falske varer i omløp på finn. Men da kan du se veska og sjekke om den er ekte før du betaler selgeren. Hvorfor kjøper du ikke i butikk istedet? Hvis man kjøper på ebay så må du betale mva. Hvor mye sparer du ved å kjøpe på ebay (inkludert mva)? Kjøper du i butikk er du hvertfall sikker på at den er ekte.

Skrevet

Jo,man er på en måte forsikret når man betaler med paypal. Det er mange falske varer i omløp på finn. Men da kan du se veska og sjekke om den er ekte før du betaler selgeren. Hvorfor kjøper du ikke i butikk istedet? Hvis man kjøper på ebay så må du betale mva. Hvor mye sparer du ved å kjøpe på ebay (inkludert mva)? Kjøper du i butikk er du hvertfall sikker på at den er ekte.

I hvilke butikker kan jeg kjøpe Michael Kors Hamilton Tote da? Helst i Oslo.

Skrevet (endret)

Michael Kors Hamilton får du kjøpt i Høyerbutikkene. Det finnes vel en i eger, byporten og en på storo senteret. Og så tror jeg det finnes en egen Michael Kors butikk på sten og strøm. Nelly.com selger også noen Hamilton vesker. Ikke var prisen så verst heller

Endret av amadine
Skrevet

Hvis du først skal kjøpe på nett ville jeg brukt butikker som faktisk selger ekte varer og som har toll og alt i prisen. Slik som my-wardrobe.com eller shopbop. Ville hvertfall ikke brukt en side som virker snuskete, med alt for lave priser og som slutter på .biz slik som den du la ved her :)

Det aller greieste er jo så klart å kjøpe de i butikk, og når du har så mange butikker i Oslo ville jeg nok kjøpt den der ja :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...