AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #1 Skrevet 5. april 2013 Er en jente som jeg får alle de rette signalene fra. Hun melder meg jevnt og trutt, har en flørtende tone, hun tar ofte på meg "tilfeldig" når vi møtes og vi har klint litt på byen. Hun var også med hjem en kveld vi var ute, men ville kun sove/kline litt da. Men når jeg spurte henne om hun ville ta en kaffe og kino en kveld, fikk jeg bare til svar at hun var opptatt og vi fikk ta det en annen gang. Nå vil sikkert enkelte si her inne at hun var opptatt og mente det hun sa, men inntrykket mitt var definitivt at hun avviste meg på en "snill" måte En ting var at svaret kom 1 dag senere og det andre var at hun ikke kom med noen alternativ tid og sted. Så hva er greia? Jeg gir henne ikke mye oppmerksomhet. Det er omtrent alltid hun som tar kontakt med meg og jeg svarer vel henne sånn ca. halvparten av gangene. Det er hun som melder meg når jeg er ute og ville kline og danse med meg. Det var hun som ville bli med hjem til meg. Jeg er ikke så interessert i henne at det gjør noe, men måten hun er på er veldig forvirrende. Noen jenter som kan oppklare dette? Anonym poster: 20ce6f57db2cc00ffb042eb060c1a580
EttaJ Skrevet 5. april 2013 #2 Skrevet 5. april 2013 Fyllekos? For oppmerksomhet? Er egentlig interessert, men var bare opptatt og visste ikke når hun var ledig? Kan dessverre ikke gi deg et klart fasitsvar her siden det sikkert finnes maaange forklaringer. Folk sier jo at hvis folk virkelig vil treffe deg så får dem det til, men det finnes mange gråsoner her. Kanskje hun er "tøffest" på meldinger og når hun har drukket? Og ikke tør å treffe deg uten å ha drukket? Enten må du bruke tiden til hjelp, eller spørre henne rett ut.
Wonderbitch Skrevet 5. april 2013 #3 Skrevet 5. april 2013 Mange har jo også en veldig flørtende og inviterende personlighet uten at det betyr noe mer.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #4 Skrevet 5. april 2013 Ts her Tror dere det har noe å si at hun er en god venninne av en av mine eksdamer? Anonym poster: 20ce6f57db2cc00ffb042eb060c1a580
frøkna Skrevet 5. april 2013 #5 Skrevet 5. april 2013 Ts her Tror dere det har noe å si at hun er en god venninne av en av mine eksdamer? Anonym poster: 20ce6f57db2cc00ffb042eb060c1a580 JA
Kamikatze Skrevet 5. april 2013 #6 Skrevet 5. april 2013 Skummelt! Sikkert ei utav de der The Rules-leserne...
Cathrine88 Skrevet 5. april 2013 #7 Skrevet 5. april 2013 Min første tanke var at hun kanskje bare vil ha deg som pulevenn, og ikke noe mer. Men hvis hun er en venninne av eksen din, er det en mer sannsynlig grunn. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #8 Skrevet 5. april 2013 Haha! Det høres ut som du er interessert i henne men liker ikke at han faktisk avviser deg. Jeg er selv kvinne (22 år) Gjør dette selv om menn jeg synes er tiltrekkende, men that's it. Vi kvinner er faktisk ikke så veldig ulik dere menn. Vi liker oppmerksomhet og kos i blant, men vil faktisk ikke ha kjæreste/evt date noen hele tiden. Om du viirkelig er interessert så ikke ta kontakt med henne, se om hun tar kontakt med deg`? Men jeg tar aldri kontakt med de jeg ikke vil dra på kino med/date annet en klining å kos etter fylla på byen.. Anonym poster: fab1c3ca5f287dd67c3280e92ed42355
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #9 Skrevet 5. april 2013 Hun er kanskje interessert i "noe" (litt oppmerksomhet/synes du er tiltrekkende/klining), men ikke et forhold med deg. Jeg har i hvert fall vært litt sånn med gutter jeg har hatt lyst til å ha sex med eller tja, bare flørte for en stund, men som jeg er sikker på jeg ikke ønsker noe mer seriøst med. Så enkelt kan det være Men samtidig er jo det at hun er venninne av eksen din et godt poeng.. Anonym poster: bdb202ccafdc3aee06a5b8c0fd2bf31b
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #10 Skrevet 5. april 2013 Hun har kanskje et litt dårlig inntrykk av meg. Tror hun har fått et inntryk av at jeg er en "player". I tillegg til dette med eksdama. Blah, jaja. Nok av damer der ute. Anonym poster: 20ce6f57db2cc00ffb042eb060c1a580
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå