ceca Skrevet 5. april 2013 #1 Skrevet 5. april 2013 En mann er gift (eller samboer). Han er utro, men det vet ikke kona. Hun ser han i en juvel-butikk før jul og han handler en pakke der. På julaften får hun en gave, som slett ikke er en juvel. Juvelen var til elskerinnen. Så vet jeg ikke mer..men ble anbefalt denne filmen , og jeg husker ikke hva den heter, og ikke får jeg tak i den personen som anefalte oss den. Så da spør jeg her
Ambivalent Skrevet 5. april 2013 #2 Skrevet 5. april 2013 En mann er gift (eller samboer). Han er utro, men det vet ikke kona. Hun ser han i en juvel-butikk før jul og han handler en pakke der. På julaften får hun en gave, som slett ikke er en juvel. Juvelen var til elskerinnen. Så vet jeg ikke mer..men ble anbefalt denne filmen , og jeg husker ikke hva den heter, og ikke får jeg tak i den personen som anefalte oss den. Så da spør jeg her Love actually. 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #3 Skrevet 5. april 2013 Love Actually? Anonym poster: db1e613dbe537232513b83cfba370029
frkharepus Skrevet 28. april 2013 #8 Skrevet 28. april 2013 Kan KUN sees rundt juletider!!!!!! Nei nei! Kan sees året rundt, når man trenger litt ekstra romantikk i hverdagen! 1
Gjest Sakone Skrevet 28. april 2013 #9 Skrevet 28. april 2013 Hmm nå fikk jeg lyst å se den filmen i kveld ^^
Sugar&Spice Skrevet 28. april 2013 #10 Skrevet 28. april 2013 Nei nei! Kan sees året rundt, når man trenger litt ekstra romantikk i hverdagen! Det er jo en julefilm?! Kan kun sees i Desember. Ærlig talt..... (dette er min misjon, få alle til å innse at julefilmer kun kan sees rundt jul. Og Love Actually er en julefilm! ) 1
Gjest Sakone Skrevet 28. april 2013 #11 Skrevet 28. april 2013 Det er jo en julefilm?! Kan kun sees i Desember. Ærlig talt..... (dette er min misjon, få alle til å innse at julefilmer kun kan sees rundt jul. Og Love Actually er en julefilm! ) Det er greit at det er en "julefilm", og at det for noen er litt ekstra kos å se den rundt julen. Men hvorfor misjonere for å hindre mennesker å kunne få glede av filmen også andre dager i året? Ser ikke helt poenget med det^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå