AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #1 Skrevet 5. april 2013 Hei! Jeg har en liten valp som absolutt skulle hatt Royal Canine sitt Pug Junior fòr. Det er desverre så å si umulig å oppdrive i butikk her i Bergen, men jeg har funnet det på nett hos diggidog.no. Er det noen som har erfaring med bestilling herfra? Er litt "skeptisk" nemlig. Nettbutikken har mange likes på facebook, men ingen "omtaler" av kundeservice og om det er en seriøs butikk. Er bare så utrolig kjedelig å bli lurt. Eventuellt; Noen som vet hvor en får kjøpt Royal Canine Pug Junior i Bergen? Har sjekket på dyrebutikkene på Galleriet, Bergen Storsenter samt Lagunen. Anonym poster: 29b2fda13dbec86e864c0f698a6dd137
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #2 Skrevet 5. april 2013 Jeg har handlet hos diggidog ett par ganger, og er stort sett fornøyd, bortsett fra visse av tingene dems er i overkant overpriset. Pluss at frakten dems er 145 kroner. Hadde jeg vært deg ville jeg handlet her http://animail.no/catalogsearch/result/?q=pug&order=relevance&dir=desc Der har jeg handlet fra mange ganger og er kjempe fornøyd Anonym poster: 0fd7615d35ca213bca05e616acd6e805
Gjest Spiderpig Skrevet 6. april 2013 #3 Skrevet 6. april 2013 Kan du ikke spørre om butikken kan bestille til deg? De aller fleste er greie sånn. Selv om de ikke har fòret i butikken så er det ikke spesielt vanskelig å bestille det for deg ved neste bestilling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå