Kittykat Skrevet 5. april 2013 #1 Skrevet 5. april 2013 Datteren vår skal konfirmere seg neste år og hun gleder seg. Vi tenker på å leie et lokale i nabolaget. Men jeg trenger tips til ting og tang. Hvem inviterer man? Det er 2 kusiner og 1 fetter som er på alder med datteren min. Men inviterer jeg den ene kusinen, så må jeg nesten invitere søsteren hennes også, selv om hun er noen år eldre. Vi tenker på å invitere besteforeldre, tanter og onkler og kusinene og fetteren som jeg nevnte. Resten av kusinene og fettrene i familien er voksne, noen med egne barn... Inviterer man dem til kaffe og kaker eller ikke i det hele tatt? Vi har også et vennepar som har barn på samme alder som våre barn og vi har vært sammen med dem mange ganger. Så er det mat. Vi vurderer snitter eller koldtbord. Velger vi koldtbord, så er jeg usikker på hva slags mat vi skal ha. Så er det kaker, kaffe og annen drikke. Blomster og andre dekorasjoner... Så langt har jeg ikke komme enda, men det burde jo ikke være så vanskelig....
Gjest Violetta Skrevet 5. april 2013 #2 Skrevet 5. april 2013 Vi valgte ferdig, tradisjonelt koldtbord. Der er det noe for alle. Et tips kan være å ha noe lavkarbobrød i disse lavkarbo tider, så ikke de tar alt pålegget.
Kittykat Skrevet 5. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2013 Vi valgte ferdig, tradisjonelt koldtbord. Der er det noe for alle. Et tips kan være å ha noe lavkarbobrød i disse lavkarbo tider, så ikke de tar alt pålegget. Ja, må jo nesten det
Gjest Violetta Skrevet 5. april 2013 #4 Skrevet 5. april 2013 Og bestill i god tid. Jeg bestilte et halvt år i forveien. Du kan justere antall gjester etter hvert så sant du har bestilt maten.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2013 #5 Skrevet 6. april 2013 Og bestill i god tid. Jeg bestilte et halvt år i forveien. Du kan justere antall gjester etter hvert så sant du har bestilt maten. Det gjelder både lokale og mat. Anonym poster: df56cb7150a4d9aa4713d99db7679575
AnonymBruker Skrevet 6. april 2013 #6 Skrevet 6. april 2013 Datteren vår skal konfirmere seg neste år og hun gleder seg. Vi tenker på å leie et lokale i nabolaget. Men jeg trenger tips til ting og tang. Hvem inviterer man? Det er 2 kusiner og 1 fetter som er på alder med datteren min. Men inviterer jeg den ene kusinen, så må jeg nesten invitere søsteren hennes også, selv om hun er noen år eldre. Vi tenker på å invitere besteforeldre, tanter og onkler og kusinene og fetteren som jeg nevnte. Resten av kusinene og fettrene i familien er voksne, noen med egne barn... Inviterer man dem til kaffe og kaker eller ikke i det hele tatt? Vi har også et vennepar som har barn på samme alder som våre barn og vi har vært sammen med dem mange ganger. Så er det mat. Vi vurderer snitter eller koldtbord. Velger vi koldtbord, så er jeg usikker på hva slags mat vi skal ha. Så er det kaker, kaffe og annen drikke. Blomster og andre dekorasjoner... Så langt har jeg ikke komme enda, men det burde jo ikke være så vanskelig.... Jeg ville ikke invitert søsteren til denne kusinen med mindre de ikke har flere søsken. Det kommer jo selvsagt an på hvor stor slekta er. Min er veldig stor, så i min konfirmasjon hadde jeg bare med de to søskenbarna som var nærmest meg i alder + noen tvillinger som var babyer da. Koldtbord er veldig godt for de fleste av oss vil jeg tro. Men om du velger å inviterer mange barn kan det være smart å ha pølser i brød i tillegg. Blomster og dekorasjoner er det kun lommeboka og fantasien som setter grenser for. Vi har hatt markblomster da jeg var konfirmant. Anonym poster: df56cb7150a4d9aa4713d99db7679575
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå