happiest Skrevet 5. april 2013 #1 Skrevet 5. april 2013 Jeg og venninne mine har tenkt å ta et restaurant-besøk snart. Vi er alle glad i mat og liker å smake noe nytt. Er det noen som kan anbefale en restaurant i Bergen? (utenom egon, peppes, ol.) Helst en som er litt koselig og hvor det er litt folksomt. Bør ikke være så veldig dyrt.
Gjest Katee Skrevet 5. april 2013 #2 Skrevet 5. april 2013 (endret) Zupperia har en spennende meny De har restauranter på Torget, i Vaskerelven og Nordahl Bruns gate. Om sushi er noe, så er Ichiban min favoritt, men det er ikke så mange bord der. Sumo har større lokaler og god mat (en god nummer 2 ) Edit: Glemte Escalon og Lille Escalon! Nydelig tapas! Endret 5. april 2013 av Alyah
Singha Skrevet 5. april 2013 #3 Skrevet 5. april 2013 (endret) Jeg tenkte og på Zupperia, men det er over ett år siden jeg var der. Endret 5. april 2013 av Singha
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #4 Skrevet 5. april 2013 zupperia har spennende meny til relativt lav pris, men er til dels litt dårlig service der og litt skitne lokaler. Sushi sagrada (ligger på zachen) har utsøkt sushi og meget fine lokaler - flott utsikt over vågen! Kafe yr i marken synes jeg er fin også, heller ikke avskrekkende priser. Escalon restaurantene synes jeg har tapt seg de siste årene. Dyrt er det også, men tanke på mye av det de faktisk serverer. Har god erfaring med chili da (tapasrestaurant i enden av gågaten) Anonym poster: 96f79fda3d3db353636d70689e86d8e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå