Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lillemor
Skrevet

Hei dere! Jeg trengervlitt råd.

Hadde en avtale med kjæresten min idag om å være sammen. Kl 11 idag fikk jeg melding hvor han spurte om vi kan møtes senere på dagen fordi han skal møte en kompis. Det sa jeg ja til og sa jeg kom kl 7. Kl 18.50 fikk jeg en melding hvor han spurte om jeg kunne komme i morgen fordi han ville være med sine kompiser. Han unnskylde seg også og sa han visse det var dårlig gjort, men at Han ønsket å være med de. Jeg har ikke muligheten til å være med han i morgen pga andre avtaler. Og neste helg skal han på fest med kompiser og sa han ike ønsket å ha meg med pga "guttekveld". Jeg jobber også annenhver helg så han er klar over at vi ikke kan være sammen neste helg. Jeg ble veldig lei meg og såret, og er lei av å bli prioritert sist,

Har jeg grunn til å reagere på dette? Og hvordan skal jeg evt. Svare han når han kontakter meg i kveld?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_clown
Skrevet (endret)

.

Endret av clown
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min var på akkurat samme måte. Vi har vært sammen i litt over ett år, og det er ikke før den siste tiden jeg faktisk har tatt mot til meg og sagt ordentlig i fra. Jeg forstår jo at kjæresten din vil ha tid med kameratene sine, men jeg synes du skal tenke deg nøye om hvis dette er noe som skjer veldig ofte. Du er kjæresten hans for å være med ham, ikke for at du skal stadig ta andreplass og nedprioriteres i hytt og pine. Det betyr ikke dermed at du skal kreve at han ALLTID skal prioritere deg, det er veldig viktig å ha venner utenfor forholdet, noe jeg tror alle kan si seg enig i. Men for meg var det lenge slik at han heller dro med kameratene sine og glemte avtalene vi hadde laget, eller at han trakk seg i siste liten for å treffe venner i stedet. Det er ikke holdbart i mine øyne, iallefall ikke når jeg blir nedprioritert mesteparten av tiden, så jeg sa ifra om at noe måtte endres, ellers føltes ikke forholdet som noe å satse på for meg, fordi jeg rett og slett trengte mere tid med kjæresten min.

Er dere noen gang sammen med kameratene hans og vennene? Eller er det slik at han ekskluderer deg fra alle, og treffer deg bare one on one? Isåfall hadde jeg sett noen varsellamper.

Anonym poster: 35c2dc74d4f7cde09f4af3e26df71d0a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du ikke er så morsom å være sammen med? Er du sånn type jente som bare vil sitte i sofaen å se på film og spise snop og kose?

Anonym poster: 6b6d3e5fed7b30f5e39010f97938313f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...