AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #1 Skrevet 5. april 2013 Hei! Hadde ingen idé om hvor jeg skulle poste dette, men siden det handler om kjæresten min havnet det her, er bare å flytte om det hører bedre til et annet sted Det jeg lurer på er om noen har noen gode tips til en overraskelsesfest til kjæresten min i slutten av Mai. Har så lyst til å overraske han skikkelig, og invitere alle vennene hans til en super fest Om noen har noen gode tips til servering, dekorasjoner, drikkeleker, andre leker, eller bare hvilke som helst tips for å få til en vellykket fest, så hadde jeg satt stor pris på dette! Tanken er at det ikke skal bli så altfor dyrt Anonym poster: 5a0dcd4a3ebb2422f5f343ef9395765a
happiest Skrevet 5. april 2013 #2 Skrevet 5. april 2013 Det kan jo være lurt å leie et lokale hvis det blir mange. Men så spørs det jo hva det koster. Jeg synes tapas er grei festmat. Det er sikkert mulig å bestille eller du kan lage selv/få noen andre til å hjelpe Pizza er jo også greit. Ellera er det jo mulig å kutte ut mat å heller ha en dels snacks. Koster jo mer om du vil ha mat. Ballonger er jo alltid en suksess. Og det finnes masse dekorasjons-fjas på hobbybutikker. Hvis det er bursdag eller en annen anledning så kan du jo henge opp plakat el. med "gratulerer med dagen". Det er jo alltid gø med utkledning. Hva med å ha et tema? Kanskje noe han liker? Også kan du jo lage jellyshots eller en velkomstdrink. Jeg kan ikke så mange drikkeleker, men står sikkert en del på google Kanskje du kan holde en slags tale og fortelle hvorfor du ville lage en fest for ham? Det hadde han sikkert satt pris på Eller så kan du jo lage plakater el. med bilder av deg, han, vennene deres.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #3 Skrevet 5. april 2013 Åh, takk for svar! Tror nok jeg skal ha det hjemme, i og med at vi har et ganske stort og fint hus Likte idéen med tapas! Anonym poster: 5a0dcd4a3ebb2422f5f343ef9395765a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå