AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #1 Skrevet 5. april 2013 Jeg datet en kar for 2 år siden, ting glapp unna og vi bestemte oss for å være venner.. han hadde et forhold i sommer som tok slutt i januar, i påskehelgen bestemte vi oss for å møtes, vi hadde aldri gått hele veien før.. men det gjorde vi denne gangen.. vi pratet og hadde det hyggelig ( før sex'en ) og snakket om alt mulig, det var en fin flyt i samtalen .. så ble det film også midt i filmen ble det litt hett, så var det sex.. han inviterte meg på grunnlag av at jeg skulle sove over men jeg følte det ble litt å ta i.. så jeg dro hjem, han sa flere ganger at jeg skulle sende han melding når jeg kom hjem fordi han ville at jeg skulle komme hjem trygt ( vi hadde begge drukket og det var litt sent på kvelden ) når jeg var hjemme, sendte jeg han melding og fikk dette som svar : ''Godt å vite sov godt, og takk for ikveld, det var koselig '' som den overanalytiske jenta jeg er har jeg analysert denne meldingen til å være en positiv melding, jeg svarte han ikke for jeg sovnet og så ikke meldingen før dagen etter.. nå har det gått 5 dager og jeg har enda ikke hørt noe ifra han.. Jeg la også merke til at han skal til varmere strøk idag ved at det plutselig dukket opp et innlegg på facebooken hans av en random dame som skal på tur med han, dette visste jeg ikke noe om, i den 4 timers lange samtalen vi hadde fortalte han ingenting.. jeg vet også at han ikke er forpliktet til å fortelle meg noe som helst.. det andre jeg har lagt merke til er at eksen hans skal også til samme by som han skal.. jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke dette, sendte han en melding og skrev god tur, han skrev takk. det var det.. vet ikke helt.. skal jeg vente å se om han gir noe signal når han kommer hjem ? eller skal jeg bare drite i det ? veninna mi sier han bare brukte meg for sex.. MEN jeg vil gjerne tro noe annet, hadde hun rett?.. Anonym poster: 0037008c52639bcf6697d180aa478999
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #2 Skrevet 5. april 2013 Hvem er hun jenta han stakk på tur med da? Hadde dere god kontakt før han dro på tur? Synes han høres interessert ut, men på en måte så høres det ut som han ikke er interessert... Anonym poster: 08cc6e5de7d4d0e0f93560a0f70f5e46
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #3 Skrevet 5. april 2013 ts her .. aner ikke hvem hun jenta er, han er en kjempe hyggelig fyr og har mange venner , og hun her har han vært venn med ganske lenge, jeg tror de er tidligere kolleger .. forhåpentligvis.. Vi snakket en del før han slo opp med eksen, og litt etter men det har vært lite, ikke sånn konstant.. ja, det er det jeg også tenker.. men i dagens samfunn hvor sex er så overeksponert og ubetydelig tenker jeg, hvorfor er ikke jeg bare et bytte.. et lommetørkle som han bruker og kaster til side.. Anonym poster: 0037008c52639bcf6697d180aa478999
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #4 Skrevet 5. april 2013 ts her .. aner ikke hvem hun jenta er, han er en kjempe hyggelig fyr og har mange venner , og hun her har han vært venn med ganske lenge, jeg tror de er tidligere kolleger .. forhåpentligvis.. Vi snakket en del før han slo opp med eksen, og litt etter men det har vært lite, ikke sånn konstant.. ja, det er det jeg også tenker.. men i dagens samfunn hvor sex er så overeksponert og ubetydelig tenker jeg, hvorfor er ikke jeg bare et bytte.. et lommetørkle som han bruker og kaster til side.. Anonym poster: 0037008c52639bcf6697d180aa478999 Ok, jeg skjønner. Jeg mener at han liker deg og vil så gjerne. Men han sliter kanskje litt etter det som skjedde, så han prøver å glemme exen sin ved å møte andre. Jeg tror ikke han brukte deg, kan jo hende at han ønsket å like deg mere, men det skjedde bare ikke. Reagerer mye på at han dro på ferien med ei venninne uten å si ifra.. Høres ut som denne fyren bare vil flykte unna virkeligheten, og kanskje han tester deg litt og.. Kanskje han faktisk liker deg, men er usikker etter bruddet så han ser om du tar kontakt med han når han dro på tur uten å si ifra`? Hva med å ta kontakt med han om en stund, skriv et uskydlig "Hei, hvordan går det? Se hva han skriver, så tar du det derifra`? Anonym poster: 08cc6e5de7d4d0e0f93560a0f70f5e46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå