AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #1 Skrevet 5. april 2013 Hvorfor er det slik. Menn jeg virkelig er interessert i å bli bedre kjent med tar jeg ikke kontakt med. De blir på en måte bare en drøm, og jeg vil ikke "ødelegge" bilde jeg har av de, så jeg lar de bare være i fred. Menn jeg ikke er interessert i, men som kanskje er interessert i meg' de er jeg ganske mye med. Jeg har på en måte alltid hatt det slik. Menn jeg liker og er kjempe betatt av er jeg nervøs rundt, rar og bare fjern. Jeg vil helt innerst inn bli kjent med de, men istedet så drar jeg et annet sted om jeg møter de på skolen eller lignende plasser vi møter hverandre. Jeg vil som regel alltid ha det jeg ikke kan få, og menn som liker meg mister jeg automatisk interessen for. Har møtt så utrolig mange fantastiske menn, men når de gir for mye av seg selv så mister jeg interessen med en gang.. Det skjer liksom bare av seg selv... Flere som har det slik. Råd for å bytte mønster? Anonym poster: 409d1ec1532154433aacffe3715ce6c6 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #3 Skrevet 5. april 2013 Si hei til de du vil ha. Ja, har faktisk begynt sagte men sikkert å FANTISK si hei til menn jeg liker, men synes det er så skummelt. Er liksom så mye enklere å si hei til menn jeg ikke er interessert i, har liksom ikke noe å tape der. Men ja, si hei er kanskje en start Anonym poster: be5458fd8aa610269f42944c41cfd0a8
PrimoFanten Skrevet 6. april 2013 #4 Skrevet 6. april 2013 Du har ingenting å tape uansett...du får flere *nei* enn *ja* i livet sånn er det bare. Hvis du spør enhver successfull person hva egenskap som har plassert han der han er idag så vil han fortelle deg "Jeg var for dum til å noengang gi meg". Viljen til å aldri gi seg overgår medfødte talenter/egenskaper hos andre personer. Du kan være så god du vil men gir du deg for lett så har taper du uansett. I ditt tilfelle så skal du være særdeles vakker, begavet for å kompansere for normal atferd mot dem du foretrekker slik du beskirver.
Knirke Skrevet 6. april 2013 #5 Skrevet 6. april 2013 Skjønner godt hva du mener! Jeg gikk rundt i et halvt år og var hodestups avstandsforelska i en som hadde vist interesse for meg på en fest. Når jeg endelig tok initiativet til å få ham på tomannshånd hadde han rukket å få seg dame.... DOH!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå