AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #1 Skrevet 5. april 2013 Jeg er interessert, men har ikke nok selvtillit til å drite med ut så vil sjekke med dere først. Hva mener dere kjære KG-ere<3 Ps. Vær forberedt på en høy fjortiZ-faktor! Beklager på forhånd. Takk Uansett, jeg har i en lengre periode vært kjempe betatt/interessert i en fyr på skolen min. Vi studerer det samme forkurset, og skal forhåpentlig studere sammen til høsten. Vi har hatt blikkontakt fra dag en, og det har vært en spesiell kjemi mellom oss ganske lenge. Vi har lenge prøvd å kommunisere med hverandre, men det har rett og slett blitt for kleint på skolen. Han har stått mange ganger med kompisene sine å sett på meg, mens han å vennene hans har dratt meg inn i forskjellige samtaleemner, men da blir jeg nervøs og trekker meg unna i frykt om å drite meg ut.. Han kom rett bort til meg på skolen en dag å håndhilset på meg, og samtalen ble ganske flørtende, vertfall fra hans side. Han er en ganske selvsikker mann som mange kvinner liker, og jeg ser at han flørter med ganske mange. Jeg har så sykt lyst til å bli bedre kjent med han, men det går bare ikke. Om han sitter i kantinen så kommer det alltid andre kvinner bort å tar helt over, å da melder jeg med vertfall helt ut av samtalen. Han ser ofte bare på meg når vi prater, og han prøver ganske ofte å være morsom og det er tydeligvis viktig at jeg ler av det han sier... (Føler faktisk at han har et godt øye til meg) Så etter mye blikkontakt og stille flørt la han til meg på Facebook der han har likt flere bilder av meg og statuser, og jeg har også gjort det samme til han i håp om at han skal ta kontakt over chatten. Nå har vi holdt på slik i en lengre periode uten hell i kontakt. Ja, jeg er skikkelig fjortis men jeg har faktisk likt bilder og statuser på facebooken hans i ettertid, men han har ikke likt noe jeg har lagt ut. Han har tilogmed ikke likt statuser jeg VET han egentlig liker(Sykt flaut, men ofte så tar jeg bilder av meg selv som jeg tror kanskje han vil like, eller så legger jeg ut statuser som han kanskje vil like.. HAHA! .. Jeg lurer på om han kanskje ikke er så interessert allikevel Eller venter han på at jeg skal ta kontakt? Leker han seg bare med meg/kvinner generelt. Og en ting til, jeg har sett han på lesesalen i ettertid der jeg har prøvd å fange blikket hans men han er bare overlegen... Og han har også likt bilder av alle de peneste vennene mine på skolen, noe som gjør meg litt usikker? Ps. Dette er en mann som ser over gjennomsnitter pen ut, og har sunne hobbyer og er også veldig flink på skolen. Kan på en måte kalle han godt likt. Jeg er 23, han er 25. Hva tenker dere, vær ærlige og helst konstruktive. Anonym poster: b83256318a0782149315e312a0a0dbd6
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #2 Skrevet 5. april 2013 Hva med å bare ta sjansen, og ikke vente på at han skal komme til deg? Sånn som du beskriver oppførselen hans, så virker det jo som han liker deg:) Skriv en mld til han, et uskyldig "ta en kaffe en dag?" eller noe i den duren? Den som intet våger, intet vinner;) Anonym poster: 0ba6f8dfd77c3308f0ef36eee4b40601
EttaJ Skrevet 5. april 2013 #3 Skrevet 5. april 2013 Du må nok bare ta sjansen, da får du også svar på om han har et godt øye til deg eller om han liker å flørte rundt. Skriv til han på Facebook om du ikke tør å si det til han personlig. Skill deg ut fra de andre som kanskje er interessert i han (om det er flere), be han med ut eller lignende. Og ikke legg for mye i "likes" på Facebook, noen liker mye, andre er gjerrige med "likes". Lykke til.
Cathrine88 Skrevet 5. april 2013 #4 Skrevet 5. april 2013 Han har gjort alt for å bli kjent med deg, og du har trukket deg unna, meldt deg ut av samtalen- rett og slett avvist ham. Du kan ikke forvente at han skal fortsette å løpe etter deg når du ikke gir noe som helst tilbake. Menn er ikke tankelesere. Han kan ikke vite at du er interessert når du verken sier noe eller viser det. Du bør gjøre noe før du mister ham helt. 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #5 Skrevet 5. april 2013 Hva med å bare ta sjansen, og ikke vente på at han skal komme til deg? Sånn som du beskriver oppførselen hans, så virker det jo som han liker deg:) Skriv en mld til han, et uskyldig "ta en kaffe en dag?" eller noe i den duren? Den som intet våger, intet vinner;) Anonym poster: 0ba6f8dfd77c3308f0ef36eee4b40601 Tusen takk for svar =) Men altså, er det ikke litt weird å plutselig spørre om å ta en kaffe? Jeg synes det er forferdelig å være frampå når det gjelder menn jeg liker, om han avviser meg så krever det lang tid med oppbygning.. Jeg har blitt avvist før, og det var ikke enkelt. Synes du ikke det virker som han ikke er interessert da? Jeg tenker slik, han har vertfall bedre selvtillit en meg, så han bør jo skjønne at han bør ta kontakt.. Jeg vet jeg er feig, men det er så forferdelig skummelt om jeg blir avvist. Anonym poster: b128e146849825917143baf64d3a9e1f
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #6 Skrevet 5. april 2013 Du må nok bare ta sjansen, da får du også svar på om han har et godt øye til deg eller om han liker å flørte rundt. Skriv til han på Facebook om du ikke tør å si det til han personlig. Skill deg ut fra de andre som kanskje er interessert i han (om det er flere), be han med ut eller lignende. Og ikke legg for mye i "likes" på Facebook, noen liker mye, andre er gjerrige med "likes". Lykke til. Men hvordan ta sjansen på en ok måte? Synes det å plutselig invitere han ut på kaffe blir ganske rart, jeg har jo ikke pratet mye med han. Det eneste jeg vet er at han synes jeg er pen, resten er jeg ganske usikker på. Jeg tenker slik, om en mann liker meg så vil han vertfall like statusene mine og bildene mine på facebook når jeg liker hans. Det som er rart er at han plutselig sluttet å like de, kanskje han ble lei siden jeg ikke tok kontakt mens han faktisk prøvde? Å han liker faktisk bildene til de pene vennene mine, det tar jeg faktisk negativt.. Da liker han garantert ikke meg lengre... Det beste hadde jo vært om vi møttes over en fest eller noe, men er så sykt vanskelig å få til. Nå har jeg sluttet å like hans statuser på face fordi det skjer ikke noe alikevel, veit det er teit men jeg blir bare så lei meg.. Ser at han har fått en god del kontakt med ei annen jente på skolen og de har mye tilfelles, så kan jo være at han driver på med henne =/ Anonym poster: b128e146849825917143baf64d3a9e1f
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #7 Skrevet 5. april 2013 Han har gjort alt for å bli kjent med deg, og du har trukket deg unna, meldt deg ut av samtalen- rett og slett avvist ham. Du kan ikke forvente at han skal fortsette å løpe etter deg når du ikke gir noe som helst tilbake. Menn er ikke tankelesere. Han kan ikke vite at du er interessert når du verken sier noe eller viser det. Du bør gjøre noe før du mister ham helt. Ja, jeg ser faktisk den. Men jeg blir så forferdelig nervøs. Føler det er konkurranse om han blant jentene, alle sitter rundt han å slåss nesten om å få ordet med han. Jeg gidder ikke å tre meg fram når han sitter med andre jenter så derfor drar jeg. Jeg vet at han reagerer når jeg drar, men føler meg overkjørt av andre høylytte jenter som spiser han opp. Faen jeg er lei av kvinnfolk, skulle ønsker jeg var mann haha Jeg vet han har prøvd, å jeg hadde vært mer frampå å mindre nervøs om han ikke hang rundt med alle jentene på skolen. Det virker som han er litt desperat, han har virkelig likt alle bildene til vennene mine.. Jeg tror og mener at han egentlig bare liker å få oppmerksomhet, og det kan jo hende at han prøvde å få kontakt med meg fordi jeg hang med alle de "pene" jentene på skolen. Kanskje han ville bruke meg som en wingwoman for å få bedre kontakt med de eller noe.. Nå er han pålogget på face, har så lyst til å snakke med han, evt bruke en unnskyldning med skole for å få kontakt med han.. Men jeg aner ikke hva jeg skal spørre om Anonym poster: b128e146849825917143baf64d3a9e1f
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #8 Skrevet 5. april 2013 Jeg tenker slik. Om en mann virkelig er interessert, så gjør han alt han kan får å møte denne kvinnen. Likes og slikt på facebook har ingenting å si, men ja han synes sikkert du er tiltrekkende... Men om han ikke inviterer eller snakker til deg over face, eller på skolen så syntes han kanskje bare du var søt. Ja, det er viktig at kvinnen gjør noe, men han vet sikkert at du liker han når du liker alt på facebooken hans, synes det er rart han ikke gjør noe mer... Anonym poster: b128e146849825917143baf64d3a9e1f 1
EttaJ Skrevet 5. april 2013 #9 Skrevet 5. april 2013 Men hvordan ta sjansen på en ok måte? Synes det å plutselig invitere han ut på kaffe blir ganske rart, jeg har jo ikke pratet mye med han. Det eneste jeg vet er at han synes jeg er pen, resten er jeg ganske usikker på. Jeg tenker slik, om en mann liker meg så vil han vertfall like statusene mine og bildene mine på facebook når jeg liker hans. Det som er rart er at han plutselig sluttet å like de, kanskje han ble lei siden jeg ikke tok kontakt mens han faktisk prøvde? Å han liker faktisk bildene til de pene vennene mine, det tar jeg faktisk negativt.. Da liker han garantert ikke meg lengre... Det beste hadde jo vært om vi møttes over en fest eller noe, men er så sykt vanskelig å få til. Nå har jeg sluttet å like hans statuser på face fordi det skjer ikke noe alikevel, veit det er teit men jeg blir bare så lei meg.. Ser at han har fått en god del kontakt med ei annen jente på skolen og de har mye tilfelles, så kan jo være at han driver på med henne =/ Anonym poster: b128e146849825917143baf64d3a9e1f Dette med "likes" og kommentarer på Facebook er nok mest en jentegreie, vi jenter legger så mye tanke bak alt, og forventer at gutter gjør det samme. De tenker ikke som oss. Mulig han liker bilder og statuser for at andre skal like hans tilbake, kanskje er han en liten flørtepus? Jeg tror ikke det er en "ikke ok" måte å be noen ut på kaffe eller se en film med mindre du er veldig vulgær eller tvinger dem. Dette klarer nok du så fint. Han syns du er pen, og hvis han er verdt tiden din så sier han ja til å treffe deg tror jeg. Men siden han flørter rundt som du sier, så kanskje han ikke er ute etter noe forhold. Men du må prøve syns jeg. Så kan du heller slå deg til ro med at du vet, og du slipper å lure. Gutter kan se ei pen jente eller et artig bilde og like det uten at det betyr noe, men at de ikke liker noe trenger heller ikke bety noe. Gutter er ikke som oss jenter, det må vi slutte å tro 1
EttaJ Skrevet 5. april 2013 #10 Skrevet 5. april 2013 Om en mann virkelig er interessert, så gjør han alt han kan får å møte denne kvinnen. Dette stemmer ikke alltid, noen kan virke selvsikre, men er egentlig sjenerte. Likes og slikt på facebook har ingenting å si,Veldig enig i denne. "Likes" kan gis over en lav sko. Anonym poster: b128e146849825917143baf64d3a9e1f
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #11 Skrevet 5. april 2013 Hvorfor har Ab nr. 7 & 8 samme sånn ab kodenummer eller hva det kalles? Nr. 7 skal jo være TS, mens nr.8 er en random person som svarer? men likevel har de samme sånn kode?? Betyr ikke det at det er samme person, eller er jeg helt på viddene nå? Anonym poster: 85ecfad59501c4b131a673b22e2633a0 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #12 Skrevet 5. april 2013 Dette med "likes" og kommentarer på Facebook er nok mest en jentegreie, vi jenter legger så mye tanke bak alt, og forventer at gutter gjør det samme. De tenker ikke som oss. Mulig han liker bilder og statuser for at andre skal like hans tilbake, kanskje er han en liten flørtepus? Jeg tror ikke det er en "ikke ok" måte å be noen ut på kaffe eller se en film med mindre du er veldig vulgær eller tvinger dem. Dette klarer nok du så fint. Han syns du er pen, og hvis han er verdt tiden din så sier han ja til å treffe deg tror jeg. Men siden han flørter rundt som du sier, så kanskje han ikke er ute etter noe forhold. Men du må prøve syns jeg. Så kan du heller slå deg til ro med at du vet, og du slipper å lure. Gutter kan se ei pen jente eller et artig bilde og like det uten at det betyr noe, men at de ikke liker noe trenger heller ikke bety noe. Gutter er ikke som oss jenter, det må vi slutte å tro Ja, det høres bra ut. Menn er annerledes en oss jenter, føler jeg overanalyserer alt hele tiden. Jeg tror faktisk han er på utkikk etter en kjæreste, jeg syns han sa noe slikt i en samtale han hadde med noen for en stund tilbake. Men uansett, han likte sikkert mine bilder kun fordi han ville ha likes tilbake å det fikk han også. Jeg har selv tenkt slik... Hva burde jeg gjøre? Skal jeg poke han på facebook, like flere bilder i håp om at han kanskje skal like mine slik at vi kanskje kan prate sammen over chatten en dag? Haha... Jeg føler meg så syyyyykt rar akkurat nå, hater å være betatt! Dessuten har vi eksamenstid så vi sees ikke så mye på skolen lengre, å snart er skoleåret ferdig så føler jeg må gjøre noe snart før det er forsent.. Hva tror du ? Takk for svar btw =) Anonym poster: b128e146849825917143baf64d3a9e1f
Cathrine88 Skrevet 5. april 2013 #13 Skrevet 5. april 2013 Gjør som han gjorde - gå rett bort til ham og håndhils, eller dra ham med inn i samtaler du har med andre. Hvis han er omgitt av andre jenter, snakker du med de andre jentene også. Vis at du ikke prøver å unngå ham, for det du har gjort hittil kan tolkes som nettopp det. Du merker fort om han begynner å flørte med deg igjen, og hvis han gjør det så be ham med deg på et eller annet. Da er det ikke så skummelt lengre. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #14 Skrevet 5. april 2013 Gjør som han gjorde - gå rett bort til ham og håndhils, eller dra ham med inn i samtaler du har med andre. Hvis han er omgitt av andre jenter, snakker du med de andre jentene også. Vis at du ikke prøver å unngå ham, for det du har gjort hittil kan tolkes som nettopp det. Du merker fort om han begynner å flørte med deg igjen, og hvis han gjør det så be ham med deg på et eller annet. Da er det ikke så skummelt lengre. Skulle ønske jeg kunne snakke med han alene uten alle de gale kvinnfolka Har ei i klassen min som er døds-interessert i han, men han bryr seg ikke i det hele tatt. Tror faktisk hun er mer lost en meg.. Vær gang jeg er på vei til å snakke med han kommer hun bort å ødelegger hele greia, en gang kom hun bort å sa " Kom, nå går vi en annen plass! Jeg ble helt paff å begynte faktisk å le.. Han ble sjokkert selv men dultet etter.. Så, jeg kan kanskje være litt mer frampå om jeg har han alene. Jeg skal prøve å snakke med han når jeg ser han igjen, evt spørre han om han har noen planer i helgen osv. Nå er han pålogget på chatten, blir det dumt om jeg skriver noe til han der? Anonym poster: b128e146849825917143baf64d3a9e1f
Cathrine88 Skrevet 5. april 2013 #15 Skrevet 5. april 2013 Nei, det blir ikke dumt. Go for it! Tenk på at han har opplevd masse dårlige forsøk på sjekking fra jenta i klassen din, så du kommer uansett til å virke som en stjerne i forhold. 1
EttaJ Skrevet 5. april 2013 #16 Skrevet 5. april 2013 Ja, det høres bra ut. Menn er annerledes en oss jenter, føler jeg overanalyserer alt hele tiden. Jeg tror faktisk han er på utkikk etter en kjæreste, jeg syns han sa noe slikt i en samtale han hadde med noen for en stund tilbake. Men uansett, han likte sikkert mine bilder kun fordi han ville ha likes tilbake å det fikk han også. Jeg har selv tenkt slik... Hva burde jeg gjøre? Skal jeg poke han på facebook, like flere bilder i håp om at han kanskje skal like mine slik at vi kanskje kan prate sammen over chatten en dag? Haha... Jeg føler meg så syyyyykt rar akkurat nå, hater å være betatt! Dessuten har vi eksamenstid så vi sees ikke så mye på skolen lengre, å snart er skoleåret ferdig så føler jeg må gjøre noe snart før det er forsent.. Hva tror du ? Takk for svar btw =) Anonym poster: b128e146849825917143baf64d3a9e1f Jeg tror ikke du skal poke og kommentere i håp om at han snakker med deg, det er bedre å snakke med han selv. Jeg vet det er mye å tenke og dvele over når man er betatt, man vurderer seg selv og den andre og prøver å finne en mening i handlinger og ord. Du kan begynne chatten ved å spørre om han har planer i helgen som du nevner, eller snakke med han på skolen, men hvis det er lenge til du ser han der så er kanskje Facebook best.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #17 Skrevet 5. april 2013 Jeg tror ikke du skal poke og kommentere i håp om at han snakker med deg, det er bedre å snakke med han selv. Jeg vet det er mye å tenke og dvele over når man er betatt, man vurderer seg selv og den andre og prøver å finne en mening i handlinger og ord. Du kan begynne chatten ved å spørre om han har planer i helgen som du nevner, eller snakke med han på skolen, men hvis det er lenge til du ser han der så er kanskje Facebook best. Ja, det skal jeg gjøre. Venter til i morgen. Tusen takk for svar! Anonym poster: b128e146849825917143baf64d3a9e1f
EttaJ Skrevet 6. april 2013 #18 Skrevet 6. april 2013 Ja, det skal jeg gjøre. Venter til i morgen. Tusen takk for svar! Anonym poster: b128e146849825917143baf64d3a9e1f Ingen problem Fortell gjerne hvordan det går.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #19 Skrevet 8. april 2013 Jeg er interessert, men har ikke nok selvtillit til å drite med ut så vil sjekke med dere først. Hva mener dere kjære KG-ere<3 Ps. Vær forberedt på en høy fjortiZ-faktor! Beklager på forhånd. Takk Uansett, jeg har i en lengre periode vært kjempe betatt/interessert i en fyr på skolen min. Vi studerer det samme forkurset, og skal forhåpentlig studere sammen til høsten. Vi har hatt blikkontakt fra dag en, og det har vært en spesiell kjemi mellom oss ganske lenge. Vi har lenge prøvd å kommunisere med hverandre, men det har rett og slett blitt for kleint på skolen. Han har stått mange ganger med kompisene sine å sett på meg, mens han å vennene hans har dratt meg inn i forskjellige samtaleemner, men da blir jeg nervøs og trekker meg unna i frykt om å drite meg ut.. Han kom rett bort til meg på skolen en dag å håndhilset på meg, og samtalen ble ganske flørtende, vertfall fra hans side. Han er en ganske selvsikker mann som mange kvinner liker, og jeg ser at han flørter med ganske mange. Jeg har så sykt lyst til å bli bedre kjent med han, men det går bare ikke. Om han sitter i kantinen så kommer det alltid andre kvinner bort å tar helt over, å da melder jeg med vertfall helt ut av samtalen. Han ser ofte bare på meg når vi prater, og han prøver ganske ofte å være morsom og det er tydeligvis viktig at jeg ler av det han sier... (Føler faktisk at han har et godt øye til meg) Så etter mye blikkontakt og stille flørt la han til meg på Facebook der han har likt flere bilder av meg og statuser, og jeg har også gjort det samme til han i håp om at han skal ta kontakt over chatten. Nå har vi holdt på slik i en lengre periode uten hell i kontakt. Ja, jeg er skikkelig fjortis men jeg har faktisk likt bilder og statuser på facebooken hans i ettertid, men han har ikke likt noe jeg har lagt ut. Han har tilogmed ikke likt statuser jeg VET han egentlig liker(Sykt flaut, men ofte så tar jeg bilder av meg selv som jeg tror kanskje han vil like, eller så legger jeg ut statuser som han kanskje vil like.. HAHA! .. Jeg lurer på om han kanskje ikke er så interessert allikevel Eller venter han på at jeg skal ta kontakt? Leker han seg bare med meg/kvinner generelt. Og en ting til, jeg har sett han på lesesalen i ettertid der jeg har prøvd å fange blikket hans men han er bare overlegen... Og han har også likt bilder av alle de peneste vennene mine på skolen, noe som gjør meg litt usikker? Ps. Dette er en mann som ser over gjennomsnitter pen ut, og har sunne hobbyer og er også veldig flink på skolen. Kan på en måte kalle han godt likt. Jeg er 23, han er 25. Hva tenker dere, vær ærlige og helst konstruktive. Anonym poster: b83256318a0782149315e312a0a0dbd6 nesten så jeg lurer på om jeg vet hvem denne fyren din er.. går dere en typisk "dame" studie? Han er den eneste mannen i klassen? Anonym poster: 19daa5a6498ab9d73b4af08926832253
AnonymBruker Skrevet 8. april 2013 #20 Skrevet 8. april 2013 nesten så jeg lurer på om jeg vet hvem denne fyren din er.. går dere en typisk "dame" studie? Han er den eneste mannen i klassen? Anonym poster: 19daa5a6498ab9d73b4af08926832253 Hei. Hvordan da mener du? Nei, vi går i en ganske blandet klasse der det er like mange jenter som gutter. Han er meget godt likt av damene, men har har også mange kompiser. Anonym poster: b128e146849825917143baf64d3a9e1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå