Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Mannen min og jeg bor i Oslo. Nå er vi boligjakt og vurderer å kjøpe bolig utenfor Oslo. Vi har sjekket litt på finn og sett på noen boliger i Skedsmo, Asker, Bærum og Lillestrøm.

Det som er problemet er at til sommeren begynner jeg i ny jobb som gjør at jeg må ha bil. Det trenger jeg i forbindelse med jobben. Mannen min kjører til jobb. Hvis vi flytter utenfor Oslo blir det lite praktisk for han å ta buss/bane/tog, for det kommer til å tid.

Vi ønsker gjerne råd fra noen som bor utenfor Oslo, men jobber i Oslo. Hvordan løser dere det? Vil helst ikke ha to biler, med tanke på økonomi.

Takk på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kolbotn og Ski har også gode kollektivforbindelser til Oslo.

Dersom dere flytter ut av Oslo så vil det ha litt å si hvor jobben i Oslo er. Må mannen ta bane/buss fra knutepunktet (f.eks. Oslo S) for å komme seg på jobb? Hvor ofte går denne kollektivtransporten samt tid.

Anonym poster: 98417ae82e0ec7e619da9f1ecfe98459

Skrevet

Bor dere i Lillestrøm er det kun 11 minutter med tog til Oslo S. Blir like overrasket hver gang over raskt det går ;)

Skrevet

Takk for svar :)

Mannen jobber ikke sentralt i Oslo heller. Vi skal på en visning til helgen, så får se oss litt rundt og ta en avgjørelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...