Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg lurer enkelt og greit på om noen kan anbefale meg en dyktig frisør her i Oslo? Helst en som er flink med krøllete hår?

takknemlig for tips! :)

Skrevet

Jeg bruker Toni & Guy i Hegdehausveien - De er fantastisk flinke!

Har ikke krøller selv, men en kollega av meg har det og går dit og er veldig bra klippet hun også :)

Skrevet

Continental Frisør ved Nationaltheatret, de er virkelig flinke.

Skrevet

Straight frisør i Strøget-passasjen (mellom Torggt og Storgt rett ved Eldorado kino) er veldig flinke!

Skrevet

Alex på oslo city. Men de er forferdelig dyre. Betalte 1100 kr for klipp, hårkur + at jeg fikk med en hårkur hjem. Derimot virket de veldig dyktige.

Skrevet

Jeg bruker også Alex på Oslo City, og synes ikke at de er spesielt dyre. Adam og Eva er f. eks. dyrere. Jeg går til en spesiell frisør der, som er kjempeflink. Klipp hos henne koster 500,-.

Gjest Anonymous
Skrevet

:-) Takk for svar! I morgen skal jeg avsted og bestille time (kanskje drop-in?) Så får vi se hvor jeg ender opp, og om jeg blir fornøyd!

Skrevet

Er faktisk veldig fornøyd med frisøren min på Tåsen. Salongen heter Ami Hud & Hår, og de er kjempe flinke, og man slipper unna prisen til de som er i sentrum. Jeg betaler 950 for klipp, farge og striper.

Skrevet
Jeg betaler 950 for klipp, farge og striper.

Det var en fin pris :-)

Jeg sliter med å finne meg en frisørsalong her i Oslo... :-? Er det noen her som har tips på dyktige frisører/salonger i Oslo som ikke er så altfor dyre ?

Gjest 3llie
Skrevet

Jeg har pleid å gå til Alex på Oslo City, men sist jeg var der måtte jeg ut med 1500,- (klipp, farge + striper) og var innmari missfornøyd, den dama skal ikke få røre håret mitt igjen! Har lenge hatt lyst til å dra på Toni & Guy, men hva koster en klipp + farge der?

Skrevet
Har lenge hatt lyst til å dra på Toni & Guy, men hva koster en klipp + farge der?

Det kommer litt an på hva du gjør med håret.

Jeg har betalt alt fra 1200 til 1700 for klipp + farge/striper/highlights.

Men jeg pleier også å ta hårkur ++ når jeg er der... Det er vel egentlig det beste om du ringer dit og spør :wink:

Skrevet

Lærlinger på f.eks Alex er flinke. Alex på Majorstua også.

Ellers Podium på Majorstua. En dyr salong, men de er kjempedyktige og de har også lærling.

Skrevet

Man ønsker gjerne en viss kvalitet etter resultatet også, vil anbefale Adam & Eva som takler det meste meget bra! Mange frisører som ikke er sikkre på seg selv, og dermed utfører de andre frisyrer enn den du personlig ønsker. :hoho:

Skrevet

Selv tar jeg litt avstand fra Adam & Eva etter at jeg ble skamklipt hos en av deres "hotte" frisører når jeg satt modell for de. Vet at man stiller svakt når man sitter modell, men synes ikke noe særlig om at de bryter alt man har blitt enig om på forhånd :evil:

Skrevet

hehe uff dda! hadde dere muntlig/skriftlig avtale? :)

Annonse
Skrevet

Adam & Eva er jo svindyrt! Det fins dyktige frisører andre plasser også.

Skrevet

Yazo på Majorstuen er min desiderte favoritt. Har gode resultater med alle frisørene der, men min for-tiden-favoritt er Anne-Berit. Hanne og Fred er også svært flinke.

Gjest Étoile
Skrevet
Yazo på Majorstuen er min desiderte favoritt. Har gode resultater med alle frisørene der' date=' men min for-tiden-favoritt er Anne-Berit. Hanne og Fred er også svært flinke.[/quote']

Hvor mye koster det for klipp og farge der?

Skrevet

Klipp koster 500 eller 550, farge koster fra 400 og oppover.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kutt på Grünerløkka bruker jeg, de er på samme prisnivå som de fleste nevnt her.

Men ALLE er flinke der,og veldig hyggelige

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...