Enyya Skrevet 5. april 2013 #1 Skrevet 5. april 2013 Jeg ser ikke på meg selv som en veldig sjalu person, men som de fleste andre så liker jeg ikke tanken på den jeg elsker sammen med andre jenter. Men nysjerrig som jeg også er så måtte jeg sjekke fortiden til kjæresten min på facebook og må si det stakk når jeg leste flørtingen mellom han og andre damer før meg. Han forteller ikke noe særlig om forhold før meg, men vet jo så klart at mannen han vært sammen med andre. Det er helt naturlig. Allikevel så var det ekkelt å lese synes jeg. Fortiden blir veldig synelig med facebook og kanskje man finner ut ting om folk man kanskje ikke burde vite. Andre som også har snoket litt på kjærestens facebook og fått se noe man ikke likte? Kjenner jeg også blir litt irritert av 3-4 damer som hele tiden skal like og kommentere absolutt alt kjæresten min legger ut. Men er kanskje bare jeg som er litt rar?
Gjest celine Skrevet 5. april 2013 #2 Skrevet 5. april 2013 Hvorfor snoke på kjærestens facebook hvis man ikke tåler at han har en fortid? Da ber man jo faktisk om det 2
Enyya Skrevet 5. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2013 Ja jeg vet det er fryktelig dumt. Men siden han ikke forteller noe så tok vel nysjerrigheten overhånd. Han sa til meg når vi møttes at han ikke hadde hatt noe forhold siden det ble slutt med mammaen til sønnen 3 år tidligere. Men så jo at han var kjæreste med en annen vare noen mnd før han traff meg. Vet det var dumt å sjekke, men man gjør vel dumme ting iblandt:'(
kattepus89 Skrevet 5. april 2013 #4 Skrevet 5. april 2013 Det har skjedd og det er ikke noe du kan gjøre. Prøv å ikke heng deg opp i det... Du har jo også en fortid?
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2013 #5 Skrevet 5. april 2013 Uff, kjenner følelsen. Spesielt når det man ser, overhode ikke stemmer overens med hvordan kjæresten har beskrevet sin fortid. Min kjæreste fremstilte seg selv veldig uskyldig, han hadde dessuten mange venninner som han påsto alltid kun hadde vært seriøse vennskap, ingenting annet. Facebook viste noe helt annet... Det var faktisk ikke særlig hyggelig.
Enyya Skrevet 5. april 2013 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2013 Nei det er ikke noe hyggelig. Og tidligere når fb ikke fantes så tror jeg at sånne ting så fort ikke kom ut. Men når det ligger der åpent og så lett å lese, er det vanskelig å ikke gjøre det, uansett hvor dumt det er. Og ja, jeg har også en fortid, men jeg tenker faktisk på at ikke alt bør legges ut på fb.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #7 Skrevet 5. april 2013 Jeg kjenner godt på følelsen du har nå. Jeg gjorde også det der litt tidligere i forholder(desverre) og fant ut av ting jeg ikke ville vite. Men jeg har klart å komme over det da, det plager meg ikke lengre. (: Anonym poster: 7362a40669e74c1faa21954a5a83d8db
EttaJ Skrevet 5. april 2013 #8 Skrevet 5. april 2013 Ja jeg vet det er fryktelig dumt. Men siden han ikke forteller noe så tok vel nysjerrigheten overhånd. Han sa til meg når vi møttes at han ikke hadde hatt noe forhold siden det ble slutt med mammaen til sønnen 3 år tidligere. Men så jo at han var kjæreste med en annen vare noen mnd før han traff meg. Vet det var dumt å sjekke, men man gjør vel dumme ting iblandt:'( Kanskje han ikke så på det som et ordentlig forhold.
Gjest LineaAlba Skrevet 5. april 2013 #9 Skrevet 5. april 2013 Snoking er greit når du tror mannen din lyver for deg. Men du bør jo prøve å komme til bunns i dette sammen med han først. Spørre han rett ut, og la han forklare.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #10 Skrevet 5. april 2013 Jeg snoket litt på facebook i begynnelsen. Hadde litt problemer med å stole på kjæresten pga. tidligere erfaringer med andre. Jeg fikk bekreftet alt han hadde sagt, så det var herlig. Man skal stole på kjæresten, men man skal ikke være naiv heller. Så er greit å forsikre seg om at han ikke driver å lyver i begynnelsen, så slipper man å bli såret etter noen år. Anonym poster: e31207c2f0d0511838ee7b78795bc154
Gjest Adera Skrevet 6. april 2013 #11 Skrevet 6. april 2013 Fortid er fortid, du har vel ei du også..? Eg har ikkje sett noe på FB relevant til min manns fortid siden vi ikkje blei medlem på FB før i... 2008/2009, men eg veit jo litt etter å ha spurt han. Det plagde meg på ein måte (man liker jo ikkje å tenke på mannen eller dama sammen med noen andre, kosende med noen andre, i senga med noen andre, etc), men eg har valgt å legge det der det hører heime - i fortiden, lenge før han overhodet traff meg. Og, eg har jo tross alt ei fortid eg også.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2013 #12 Skrevet 6. april 2013 Jeg var fæl til å snoke i tidligere forhold.. Og jeg fant alltids noe å klage på. Men nå har jeg tatt et valg med min nåværende partner. Jeg snoker konsekvent ikke, og jeg har bestemt meg for å stole på han. Selv om andre ikke var ærlige, så har det ingenting med nåtiden å gjøre. Det er bare kjempeherlig å slippe all mistenksomheten Men nå er vel ikke det å kikke nedover veggen snoking siden man verken trenger passord eller tillatelse for å gjøre det? Anonym poster: fd5a664ab8a6cc3832bea2c0da5ea450
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå