Gå til innhold

Billig taklampe fra IKEA som gir godt lys

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har tips?

Anonym poster: c8d1348c4a7cc90b58cfda788def567e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikealamper SLUKER lyspærer er min erfaring ;)

Har kuttet ut de, selv om jeg er stor fan av Ikea.

:)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikealamper SLUKER lyspærer er min erfaring ;)

Har kuttet ut de, selv om jeg er stor fan av Ikea.

:)

Det er min erfaring også!

Anonym poster: 756c528a145db5ff3856feb09a2f038e

Skrevet

Jeg har ingen erfaring med at lampene fra Ikea må skiftes pære i oftere enn andre, og jeg har noen stykker.

Det er ikke dere som kjøper dårlige pærer, kanskje?

Til ts: De har en taklampe i plast som koster kr 59,00. Den er hvit så den gir godt lys.

:heks:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen erfaring med at lampene fra Ikea må skiftes pære i oftere enn andre, og jeg har noen stykker.

Til ts: De har en taklampe i plast som koster kr 59,00. Den er hvit så den gir godt lys.

Vet du hvilken lampe dette er? Er jo mange hvite der

Anonym poster: d26f621857c98a8b753cec2a331b9500

Skrevet

Vet du hvilken lampe dette er? Er jo mange hvite der

Anonym poster: d26f621857c98a8b753cec2a331b9500

Jeg gjør jo det, var bare litt opphengt i de pærene. :ler: Det er denne.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd mange forskjellige lyspærer men det hjalp dessverre ikke. Det er kun lampene fra ikea, de andre lampene som ikke er fra ikea har ikke samme problem.

Skrevet

Jeg har prøvd mange forskjellige lyspærer men det hjalp dessverre ikke. Det er kun lampene fra ikea, de andre lampene som ikke er fra ikea har ikke samme problem.

Ja, ja.

Jeg har tre lamper fra Ikea rundt meg nå - ingen har fått ny pære på nesten tre år, jeg er godt fornøyd.

Skrevet

har også den erfaringen at IKEAs lamper sluker pærer - men de eneste lampene jeg har derifra har spotlights, kanskje problemet ligger der?

Skrevet (endret)

har også den erfaringen at IKEAs lamper sluker pærer - men de eneste lampene jeg har derifra har spotlights, kanskje problemet ligger der?

Det spørs om ikke du har rett i det.

Vi har bare en type spotlight fra Ikea, men der har også pærene holdt i 2,5 år. Nå er den lite i bruk, så det kan jo ha en sammenheng. Dessuten kan det være at det er pærer som skrus inn, ikke de med stifter. Tror kanskje forskjellen ligger der.

Edit: et par trykkleifer

Endret av Brunhilde
Gjest Funky Punk
Skrevet

Vi bruker led-pærer i lampene fra IKEA og jeg har enda ikke behøvd å skifte pærer siden vi byttet til det for 4 år siden.

AnonymBruker
Skrevet

Etter vi byttet til sparepærer, har pærene holdt. Vanlige lyspærer måtte vi skifte mange ganger per år (og i noen lamper flere ganger per mnd).

Anonym poster: 282fdc077459dbf0b9650aab7509a3d1

Skrevet

Jeg har heller aldri hatt problemer med Ikealampene sånn lyspæremessig.

Jeg har fem uplights som kosta rundt femtilappen, har ikke byttet pære i dem en eneste gang, og de er mellom fire og seks år gamle alle sammen.

Har ogsåen sånn hengelampe med "kuppel" i papir og wire, minste størrelsen. Den hang i stua da jeg bodde i Oslo, og fikk kjøkkentjeneste da jeg flyttet. Har byttet pære en eneste gang og det var pga en overledning i systemet i gamle leiligheten.

Mamma hadde denne typen på kjøkkenet; http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30216348/

Byttet lyspære en gang i løpet av fire år, lyser veldig godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...