Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmål til mannfolka....

Ærlig og oppriktig.

Hva er penest å se på.. en litt " formfull" jente ( på grensen til chubby)

eller fitness damer , med tydelige markeringer og store sprett rumper ( som alle nå om dagen vil være)

Anonym poster: 753aeb9b9d15bd3358ccbc64b1e09404

Videoannonse
Annonse
Gjest Puravida
Skrevet

Det finnes faktisk flere kroppstyper mellom tydelig markert og chubby altså.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes faktisk flere kroppstyper mellom tydelig markert og chubby altså.

Ja eller noe imellom da.. heller.. en dame som SER trent ut eller en "naturlig " dame...

Gjest Puravida
Skrevet

Ja eller noe imellom da.. heller.. en dame som SER trent ut eller en "naturlig " dame...

Hvorfor bryr du deg? Skal du spørre om gutter liker mørke bedre enn lyse også? Eller rødt hår foran svart? Lange bein foran flat mage? Alle er forskjellig og ingen gutter liker det samme. Det handler jo ikke om hva de liker, men hva du liker. Syntes du det er pent å ha en naturlig trent kropp skaffer du deg det. Eller omvendt.

Jeg syntes folk bekymrer seg for mye om sin egen kropp. Mener ikke dette negativt altså, skal slutte å spore av nå og la guttene svare:)

Det gutter liker er selvtillit:)

• Liker 6
Skrevet

Du, jeg tipper det er sånn femhundretusen tråder om dette på forumet allerede. Jeg kan nesten garantere at du finner noe interessant om du søker :P

AnonymBruker
Skrevet

Det som er penest, er en som oser av trygghet på seg selv. Pusleveiker, som er livredde for at alt går på utseendet, er ikke fine uansett hva slags kropp de har.

Anonym poster: 27d96722489fd3955a560eeac796e45b

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Sexy lubben sier bare jeg, ingenting er bedre enn sexy lubben!

Skrevet

Jeg liker best jenter som er fornøyd med seg selv uansett fasong for da slipper jeg å høre på henne stille meg spørsmål som dette.

• Liker 5
Skrevet

Liker best fit med fast rumpe, men det har lite å si for hva slags person jeg tiltrekkes av.

• Liker 1
Skrevet

Ærlig og oppriktig.

eller fitness damer , med tydelige markeringer og store sprett rumper ( som alle nå om dagen vil være)

Sistnevnte. Feit er ikke pent.

Ekstrem bodybuilding er derimot stygt, men feit er også stygt. At det også finnes andre stygge ting betyr ikke at å være feit er fint.

• Liker 2
Gjest Cartman
Skrevet

Ærlig og oppriktig.

Svaret er enkelt. Alicia Loren er den deiligste dama i verden og hun er ganske chubby O.O

Gjest Gjest
Skrevet

Sistnevnte. Feit er ikke pent.

Ekstrem bodybuilding er derimot stygt, men feit er også stygt. At det også finnes andre stygge ting betyr ikke at å være feit er fint.

Uenig. Chubby women anyday. Hun der skinny fitnessdama avbildet over var ikke noe pent skue.

Skrevet (endret)

Hun hadde jo vært mye finere uten musklene..

Er jo fint om man er "definert", men det går en grense om hva som er fint synes jeg.

Sexylubben over alle andre kroppsfasonger any day for min del. (Når det kommer til jenter i alle fall.)

ja enig, hun har et vakkert ansikt, men det blir litt for maskulint for min del. Bra ikke alle liker det samme da

http://i.imgur.com/TUu0z.jpg

Endret av Tekola
Skrevet

Svaret er enkelt. Alicia Loren er den deiligste dama i verden og hun er ganske chubby O.O

Googlet Alicia Loren siden jeg aldri før har hørt om henne og kan vel si såpass at jeg vil tippe hun i nær fremtid kommer til å få litt ryggproblemer ;)

Det var "litt" i overkant det der.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet (endret)

ja enig, hun har et vakkert ansikt, men det blir litt for maskulint for min del. Bra ikke alle liker det samme da http://i.imgur.com/TUu0z.jpg

Aaaahhh! Hun til venstre der var jo direkte deilig. Takk for eyecandy, frøken!

Endret av Tekola
Gjest Cartman
Skrevet

Googlet Alicia Loren siden jeg aldri før har hørt om henne og kan vel si såpass at jeg vil tippe hun i nær fremtid kommer til å få litt ryggproblemer ;)

Det var "litt" i overkant det der.

Håper ikke det :(

Uansett når jeg blir bedt om å gi en helt ærlig vurdering, ja så er jeg ærlig. Nå er jo kvinner mye mer enn bare utseende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...