Nettinettet Skrevet 5. april 2013 #1 Skrevet 5. april 2013 (endret) Her er en fantastisk sang som sikkert mange kjenner seg igjen i: Har du det sånn nå? Her er mitt råd til meg selv når jeg har det slik: Ingen grunn til å stirre på mobilen! Livet er NÅ og hvert minutt teller! Enjoy life, go with the flow og ikke kast bort tiden din ved å vente på at noe skal skje!! :D Vet det ikke er lett, men det er verdt å gjøre et forsøk i det minste! :D GOD HELG!! :D Endret 5. april 2013 av Nettinettet 4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #2 Skrevet 5. april 2013 Hvor lenge har du vært gift, Nettinett? Anonym poster: aba4d85a0f3b062fe82094c237e2fc57
Nettinettet Skrevet 5. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2013 Hvor lenge har du vært gift, Nettinett? Anonym poster: aba4d85a0f3b062fe82094c237e2fc57 Gift? Jeg? Nei du.. jeg sitter her for det meste og stirrer på mobilen selv jeg *sukk* så derfor ser jeg viktigheten med å dele det jeg selv gjør som får MEG til å få det bedre! For meg er det viktig å kjenne på følelsene når man er ulykkelig forelsket, men ikke la de følelsene eie en. Det er fader meg nok at følelsene ikke blir gjengjelt om man ikke skal låse seg inne og la livet passere i tillegg.. Så i kveld skal jeg ut og kose meg med bestevennina mi og kjenne at jeg lever, på tross av! :D 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #4 Skrevet 5. april 2013 Enig med deg! Å stirre på mobilen gjør det egentlig mye verre, det jeg har gjort noen ganger når jeg har hatt kjærlighetssorg og er bare hjemme alene er å legge mobilen i en skuff, og slå av sms-lyden. Hvis eksene skal ha hatt tak i meg så har de sent sms. Og haster det for andre å få tak i meg så får de ringe. Og det har funket veldig bra, da har jeg klart å tenke på litt andre ting. Kos deg masse i kveld! Livet går videre. God helg! Anonym poster: dfec79e87928ca76940b964fb42f63a4 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #5 Skrevet 5. april 2013 Enig i det. Ingen vits i å legge for mye i det, og ingen vits i å sitte med lua i hånda og vente på at h*n tar kontakt. Hvis h*n gjør det, kjempebra, men man bør heller ikke henge seg hvis det ikke skjer. Anonym poster: 45f7e381eebdea3948dd2fd63679ddc7 1
Ferny Skrevet 5. april 2013 #6 Skrevet 5. april 2013 Gift? Jeg? Nei du.. jeg sitter her for det meste og stirrer på mobilen selv jeg *sukk* så derfor ser jeg viktigheten med å dele det jeg selv gjør som får MEG til å få det bedre! For meg er det viktig å kjenne på følelsene når man er ulykkelig forelsket, men ikke la de følelsene eie en. Det er fader meg nok at følelsene ikke blir gjengjelt om man ikke skal låse seg inne og la livet passere i tillegg.. Så i kveld skal jeg ut og kose meg med bestevennina mi og kjenne at jeg lever, på tross av! :D Hahaha! Love it! Og passende sang ja. Mitt tips: IKKE SEND meldinger så ofte selv. Lite konstruktivt å vente på svar! Særlig om det ikke var noe poeng i meldingen.
Nettinettet Skrevet 5. april 2013 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2013 Kos deg masse i kveld! Livet går videre. God helg! Anonym poster: dfec79e87928ca76940b964fb42f63a4 Takk I will!!! :D
Nettinettet Skrevet 5. april 2013 Forfatter #8 Skrevet 5. april 2013 (endret) Hahaha! Love it! Og passende sang ja. Mitt tips: IKKE SEND meldinger så ofte selv. Lite konstruktivt å vente på svar! Særlig om det ikke var noe poeng i meldingen. Og har man blitt dumpa så sender man ikke meldinger i det hele tatt! LÅS inne mobilen eller noe hvis man er som meg og klør i fingrene!! Jeg har også en venninne som jeg kontakter med en gang jeg hører noe fra ekser som har dumpa meg, sånn at hun minner meg på hva jeg fortjener, hva som egentlig gjør meg lykkelig, og ikke minst hvorfor de etter en stund (når de er ensomme) tar kontakt og angrer.. Da puster jeg litt igjen Endret 5. april 2013 av Nettinettet
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #9 Skrevet 5. april 2013 Ha ha jeg er glad jeg er mann. Dere kvinner lar dere styre aaaaalt for mye av følelsene. Anonym poster: fb2e6f7f1ab66be598e1850fc3f09ae5 3
Nettinettet Skrevet 5. april 2013 Forfatter #10 Skrevet 5. april 2013 Ha ha jeg er glad jeg er mann. Dere kvinner lar dere styre aaaaalt for mye av følelsene. Anonym poster: fb2e6f7f1ab66be598e1850fc3f09ae5 Vet om en del menn som gjør det og jeg, men ja, du skulle bare visst hvor hardt det er for oss å holde igjen noen ganger!
Miller Skrevet 5. april 2013 #11 Skrevet 5. april 2013 Jeg er så dum hver gang jeg dater noen. Blir overbevist om at jeg er dumpet bare fordi det tar over en halvtime for han å svare på en melding. Da har jeg minst tjue minutt med skikkelig kjærlighetssorg. Kan være helt grusomt 3
Nettinettet Skrevet 5. april 2013 Forfatter #12 Skrevet 5. april 2013 Jeg er så dum hver gang jeg dater noen. Blir overbevist om at jeg er dumpet bare fordi det tar over en halvtime for han å svare på en melding. Da har jeg minst tjue minutt med skikkelig kjærlighetssorg. Kan være helt grusomt haha.. du er ikke alene om det der altså! Tror det er kvinnesykdom nummer en. Men det går ann å helbrede.. eller ikke helt da, men man kan bli flinkere til å gi litt faen! Jeg har iallefall blitt det når jeg dater, men når jeg har blitt dumpa da kan jeg bare glemme å ikke stirre.. Håper jo at han angrer seg og ber på sine knær om en ny sjanse.. det skjer jo ikke, men jeg tror liksom at jo mer jeg stirrer jo mer sannsynlig er det! Nei komme seg ut og lukte på blomstene!! :D
Miller Skrevet 5. april 2013 #13 Skrevet 5. april 2013 haha.. du er ikke alene om det der altså! Tror det er kvinnesykdom nummer en. Men det går ann å helbrede.. eller ikke helt da, men man kan bli flinkere til å gi litt faen! Jeg har iallefall blitt det når jeg dater, men når jeg har blitt dumpa da kan jeg bare glemme å ikke stirre.. Håper jo at han angrer seg og ber på sine knær om en ny sjanse.. det skjer jo ikke, men jeg tror liksom at jo mer jeg stirrer jo mer sannsynlig er det! Nei komme seg ut og lukte på blomstene!! :D hehe, jeg klarte aldri å bli helbredet Men har funnet mannen i mitt liv, så satser på jeg aldri må gjennom det igjen 1
Nettinettet Skrevet 5. april 2013 Forfatter #14 Skrevet 5. april 2013 hehe, jeg klarte aldri å bli helbredet Men har funnet mannen i mitt liv, så satser på jeg aldri må gjennom det igjen Det krysser jeg også fingrene for! Gratulerer! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå