Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjennom flere år leid hybel mens jeg har studert, men neste studieår har jeg store planer om å leie leilighet på grunn av at jeg er lei av å bo i kollektiv. Ettersom jeg aldri har leid leilighet før, så aner jeg ikke hvor mye det er vanlig å betale i strøm i måneden på en liten leilighet. Jeg lager middag hverdag, dusjer annenhver dag og vasker klær to ganger i uken... Men jeg vet ikke hvor mye dette blir i måneden... Noen her som kan hjelpe meg?

Anonym poster: 87b86df2383a814b450aa066893a8de9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Summen på strømregningen vil avhenge blandt annet av størrelse på leiligheten, om du leier i enebolig eller i blokk (Hvor mye varme du får gratis fra andre leiligheter), strømleverandør/avtale etc. :)

Her har du en strømkalkulator http://www.dinside.no/104469/dinsides-stromkalkulator

Skrevet

Jeg leier en leilghet på ca 30kvm. Får ingen varme fra andre leiligheter. Er vel litt dårlig isolert (trekker fra vinduer). Jeg bruker ikke å ha på mye varme annet enn på badet. Har en ovn som jeg kan bruke som vifteovn som varmer opp om det blir for kaldt, og maks temperatur inne er vel en 18grader. Ellers dusjer jeg varmtvannstanken tom omtrent daglig (den er ikke stor), vasker kopper i rennende varmt/lunkent vann, og vasker et par maskiner i uka.

Tror jeg bruker ca 7000kWh i året men husker egenlig ikke. Regning på i underkant av 3000/kvartalet på vinteren og ca 12-1500 om våren/sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...