AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #1 Skrevet 5. april 2013 var ute med noen venninner igår. På utestedet møtte vi en jeg har flørtet litt med i et par uker nå og vi ble stående å snakke litt med han. Plutselig kommer xen hans + hennes venninne og stiller seg ved siden av meg og venninnen sparker meg i leggen. Hun prøvde å gjøre d diskret med å løfte beinet bak seg og sparke slik bare, men hun traff hvertfall godt. Jeg ble helt satt ut! Hvem gjør sånt? Anonym poster: 0fd40315dbb3a5b9ae9ad07f10076db5
Gjest .-L-. Skrevet 5. april 2013 #2 Skrevet 5. april 2013 (endret) Hun var nok på lag med eksen, og ikke deg. Aldri opplevd å bli sparket, men har opplevd å bli slått i armen og brystet av damer som er gal. Hvordan gikk det etterpå? Endret 5. april 2013 av .-L-. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #3 Skrevet 5. april 2013 Hun var nok på lag med eksen, og ikke deg. Nei, tror du det? Anonym poster: b7773dd2c22068725b84e38b861ed15e 1
Gjest .-L-. Skrevet 5. april 2013 #4 Skrevet 5. april 2013 Nei, tror du det? Anonym poster: b7773dd2c22068725b84e38b861ed15e -_-
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #5 Skrevet 5. april 2013 Hun var nok på lag med eksen, og ikke deg. Aldri opplevd å bli sparket, men har opplevd å bli slått i armen og brystet av damer som er gal. Hvordan gikk det etterpå? Tydeligvis. Men syns jeg burde kunne forvente at 25 år gamle kvinner kan oppføre seg litt bedre. Vel.. Jeg sså stygt på henne og fortalte venninnene mine hva som hadde skjedd. De fortsatte å lage ukoselig stemning ved å skvise ut venninnen min fra barkøen og sende oss stygge blikk. Endte med at jeg dro hjem rundt klokken 12 fordi da ble jeg lei. Anonym poster: 0fd40315dbb3a5b9ae9ad07f10076db5 1
Lykkerusen Skrevet 5. april 2013 #6 Skrevet 5. april 2013 (endret) -.- Endret 5. april 2013 av Lykkerusen
Gjest .-L-. Skrevet 5. april 2013 #8 Skrevet 5. april 2013 (endret) Tydeligvis. Men syns jeg burde kunne forvente at 25 år gamle kvinner kan oppføre seg litt bedre. Vel.. Jeg sså stygt på henne og fortalte venninnene mine hva som hadde skjedd. De fortsatte å lage ukoselig stemning ved å skvise ut venninnen min fra barkøen og sende oss stygge blikk. Endte med at jeg dro hjem rundt klokken 12 fordi da ble jeg lei. Anonym poster: 0fd40315dbb3a5b9ae9ad07f10076db5 Virker som eksen din ikke er ferdig med deg da? Siden han må ødelegge for deg. Håper det gikk bra med han du snakket med Kan du ikke forsette ting med han? Forresten, det du skriver nå har skjedd med meg noen ganger og jeg har sett det skje mange ganger. Er ikke så unormalt Enkelte kan bare ikke oppføre seg. Hehe en gang måtte jeg løfte en liten knøtt av en dame bak i køen etter at hun hadde prøvd å bryte seg gjennom hele greien. Hun ble voldelig etterpå Endret 5. april 2013 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #9 Skrevet 5. april 2013 Virker som eksen din ikke er ferdig med deg da? Siden han må ødelegge for deg. Håper det gikk bra med han du snakket med Kan du ikke forsette ting med han? Forresten, det du skriver nå har skjedd med meg noen ganger og jeg har sett det skje mange ganger. Er ikke så unormalt Enkelte kan bare ikke oppføre seg. Hehe en gang måtte jeg løfte en liten knøtt av en dame bak i køen etter at hun hadde prøvd å bryte seg gjennom hele greien. Hun ble voldelig etterpå Var ikke xen min, men xen til han jeg snakket med:) Men har sett det skje før jeg også, men aldri trodd ejg skulle oppleve noe sånt:P Jeg er en ganske rolig person så ble overrasket over å få en fot i leggen haha, off! Anonym poster: 0fd40315dbb3a5b9ae9ad07f10076db5
Gjest .-L-. Skrevet 5. april 2013 #10 Skrevet 5. april 2013 (endret) Var ikke xen min, men xen til han jeg snakket med:) Men har sett det skje før jeg også, men aldri trodd ejg skulle oppleve noe sånt:P Jeg er en ganske rolig person så ble overrasket over å få en fot i leggen haha, off! Anonym poster: 0fd40315dbb3a5b9ae9ad07f10076db5 Jeez, jeg er ikke våken enda, haha Det som er mest skummelt for meg er hvis jeg må cockblokke gutter for venninner eller for meg selv. Har fått en del stygge blikk Tenkt å flørte mer med han fyren da? Da kommer hun til å gå i taket. Hvis du gir deg nå vinner jo hun.. Endret 5. april 2013 av .-L-.
Gjest Cytosin Skrevet 5. april 2013 #11 Skrevet 5. april 2013 Det er pinlig å være vitne til slikt, at voksne mennesker oppfører seg på den måten er ikke noe annet enn utrolig flaut. Sier hvert fall mye om det mentale nivået til vedkommende..
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #12 Skrevet 5. april 2013 Jeez, jeg er ikke våken enda, haha Det som er mest skummelt for meg er hvis jeg må cockblokke gutter for venninner eller for meg selv. Har fått en del stygge blikk Tenkt å flørte mer med han fyren da? Da kommer hun til å gå i taket. Hvis du gir deg nå vinner jo hun.. TS her: Heheh, er ikke helt våken jeg heller, så måtte dobbelsjekke hva jeg hadde skrevet:P kan godt forstå at du får stygge blikk da ja:P Det har jeg tenkt til:) Han ringte meg etter jeg dro hjem og var egentlig ganske frustrert over hele situasjonen. Idag fikk jeg en mld av han om at han syns jeg var veldig flink som ikke hadde reagert mer enn jeg gjorde og at han gjerne ville gjøre det godt igjen med å gi meg en fin kveld idag eller senere=) Anonym poster: 0fd40315dbb3a5b9ae9ad07f10076db5
Gjest .-L-. Skrevet 5. april 2013 #13 Skrevet 5. april 2013 TS her: Heheh, er ikke helt våken jeg heller, så måtte dobbelsjekke hva jeg hadde skrevet:P kan godt forstå at du får stygge blikk da ja:P Det har jeg tenkt til:) Han ringte meg etter jeg dro hjem og var egentlig ganske frustrert over hele situasjonen. Idag fikk jeg en mld av han om at han syns jeg var veldig flink som ikke hadde reagert mer enn jeg gjorde og at han gjerne ville gjøre det godt igjen med å gi meg en fin kveld idag eller senere=) Anonym poster: 0fd40315dbb3a5b9ae9ad07f10076db5 Woohoo!
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #14 Skrevet 5. april 2013 Woohoo! hihi! så nå at du er mann:P da er det mer forståelig at du klarte å løfte opp ei jente i køen:P Anonym poster: 0fd40315dbb3a5b9ae9ad07f10076db5
Miller Skrevet 5. april 2013 #15 Skrevet 5. april 2013 Hun må være sprø, folk gjør ikke sånt. Er skummelt å bli sammen med en som har en sånn eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå