Gå til innhold

strikke med 6 åringer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!Jeg skal strikke samen med 10 6-7 åringer. Vi har ullgarn til rådighet som kan toves. Noen som har noen forslag til hva vi kan lage? Har vært inn på tanken og lage sitteunderlag, men tenker at noe mindre i første omgang er lurt..

Anonym poster: 65a842fe628910498d17227bd1293013

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med noen enkle tøfler?

Skrevet

Hei!Jeg skal strikke samen med 10 6-7 åringer. Vi har ullgarn til rådighet som kan toves. Noen som har noen forslag til hva vi kan lage? Har vært inn på tanken og lage sitteunderlag, men tenker at noe mindre i første omgang er lurt..

Anonym poster: 65a842fe628910498d17227bd1293013

Hva med lue, pannebånd eller pulsvanter.

Skrevet

Hvor lang tid har dere til rådighet, og hvordan er tålmodigheten til barna? På den alderen var jeg selv fryktelig utålmodig, og hadde ikke hatt tålmodighet til å strikke et sitteunderlag... :P For meg passet det best med pannebånd, siden man raskt så resultater og ble ferdig. Hvis barna har litt mer tålmodighet enn det, vil jeg foreslå enkle, rillestrikkede tøfler. Kan gjerne toves, men man trenger ikke.

AnonymBruker
Skrevet

På barneskolen skulle vi strikke firkanter som senere ble sydd sammen til et teppe og gitt til eldrehjemmet.

10 lapper er jo ikke nok til et teppe, men kanskje til en pute eller veggteppe?

Anonym poster: 66b768f751e1c457b6c6f5cb0f9d27d1

• Liker 1
Skrevet

Skjerf i rillestrikk

Putetrekk

Bokmerke til mor eller far

Hals

Trekk til take away kopp

Boktrekk

Pulsvanter, strikke avlang rute og sy sammen

Lappeteppe

Sånn trekk til trær :)

Leggvarmere

Pannebånd

AnonymBruker
Skrevet

Sånn trekk til trær :)

Hva er det?

Anonym poster: 66b768f751e1c457b6c6f5cb0f9d27d1

Skrevet

TS

Takk for mange fine svar! Det er på en "klubb" for barn vi skal ha en strikkegruppe. Stramt budsjett og ikke så mye tid, så her var det mye lurt. Grytekluter, pannebånd og trekk til kopper passet bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...