Gjest Pia Skrevet 5. april 2013 #1 Skrevet 5. april 2013 Er slutt mellom med og samboer og far til være barn pga av er år som har vert veldig turbulent. Nå synes jeg det er helt greit og prøver å nyte tiden alene uten han. Men håper jo en dag han våkner opp og vil tilbake til med og barna. Spm mitt er: Om han nå bruker tid på å flørte med andre evnt rote med andre, ville dere tatt han tilbake da? Er det litt typis mannfolk og måtte finne en erstatter med en gang? Burde jeg gi slipp på han og tenke at om han elsker meg våkner han tilslutt? Er litt forvirret og savner han i livet til meg og barna
leirbål Skrevet 5. april 2013 #2 Skrevet 5. april 2013 (endret) Ja, hvis det ikke er andre grunner enn at han har rotet med andre ville jeg tatt ham tilbake. Han er tross alt singel nå. Han er ikke utro om han roter seg borti andre. Men jeg ville sagt klart ifra at jeg ikke ønsket å høre om denne/ disse andre. Det som jeg ville tenkt mere på er årsaken til at det var så turbulent det siste året, og til at det ble slutt. Å bli sammen igjen og håpe at alt er bra helt av seg selv er helt urealistisk. Så det hadde vært viktigere for meg enn hva han gjør som singel. For mange uansett kjønn er det vanlig å finne en eller mange nye rett etter et brudd. For andre er det helt uaktuelt. Endret 5. april 2013 av leirbål
Gjest Pia Skrevet 5. april 2013 #3 Skrevet 5. april 2013 Tusen takk for svar!! Tenker vi begge trenger en pause fra hverandre og fungerer som gode venner. Men er så redd han skal leve live mens jeg har barna så og si 90%. Har en drøm om at det skal bli oss igjen, men skjønner det ikke kan skje med det første. Har vert på terapi ilag, og han virket veldig ferdig med meg. Men for noen måner siden var jeg ALT for han
leirbål Skrevet 5. april 2013 #4 Skrevet 5. april 2013 Han kan komme tilbake til deg. Uansett om han "lever livet" som du sier. Noen trenger tid til å savne for å se hva de hadde. Kanskje blir du alt for ham igjen. Prøv å gjøre koselige ting for deg selv og ungene. Det trenger dere alle sammen. Dessuten er det er mere tiltrekkende med en blid dame som koser seg enn en sur og bitter en. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #5 Skrevet 5. april 2013 Dere er ikke i noe forhold nå. Om han roter med andre, så har du ikke noe du skulle ha sagt på det verken nå eller når/om dere skulle bli sammen senere. Personlig vil ikke jeg være sammen med en som har rota med/hatt sex med for mange. Uansett. Tror nok det beste er om du gir slipp på ham. Skjønner veldig godt at det kan ta lang tid, men det var vel en god grunn til at det ble slutt vil jeg tro? Anonym poster: 4241269c2c0238d6b72ddce3d8351c1d 1
Gjest Pia Skrevet 5. april 2013 #6 Skrevet 5. april 2013 Ts Næi er enig i at jeg ikke har noe jeg skal ha sakt, men samtidig er jeg redd for at han stresser for å glemme meg med å rote seg bort i noen andre. Føler så mye vil bli ødelagt da. Men kan til en viss grad forstå det og. Vi har hatt et tøft år og vi ble sammen når vi var veldig ung. Så han har sikkert lyst å kjenne på operksomheten oss andre. Men tenk om han blir blind og tror hun evnt et Hannes nye store kjærlighet? Da blir jeg og sørge dypt Ja er vel en grunn for der ble slutt, men føler vi kunne prøvd og funnet ut av det og gitt det en siste sjanse. Men nå tok han valgår å dro, og vil ikke tilbake Barna skal til han idag, og jeg gruer meg... Tanken på og være alene i helgen byr med i mot.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #7 Skrevet 5. april 2013 Uff, TS, føler med deg. Trasig situasjon å havne i. :-( Det beste er nok å løfte hodet høyt, vær en super liten familie du og barna, og IKKE mas på ham, IKKE vær selvmedlidende og håpe på at han trøster deg og kommer tilbake. Tror det verste menn vet er å føle seg presset til å gi omsorg når de trenger en pause. Vær glad og ubekymret (utad), vær en liten familie som han har lyst til å være en del av. Kjøp deg noen høyhælte sko og tøffe solbriller når vårsola kommer, gå med et smil og rett rygg og finn på mye moro med barna, få sol og frisk luft med piknik i parken, på utendørskonserter/arrangementer for barn, etc etc og så kan han sitte der og føle på om ungkarslivet var like fett som han hadde håpet. Det er mange av oss (meg inkl) som drømmer litt tilbake til singeltilværelsen i ny og ne, og det å være ubundet og ikke ha forpliktelser. Men jammen kan det være tomt og stusselig det også. Anonym poster: 6e3ceabd6bac7b3c2af8d95d196d1380
leirbål Skrevet 5. april 2013 #8 Skrevet 5. april 2013 Er dette en av de første helgene alene? Det pleier å bli bedre etterhvert. Har du laget deg planer for helgen? Det er ganske lurt å vite hva du skal gjøre i disse dagene. Legg gjerne planer for hele helgen. Noe du liker å gjøre. Det er veldig vanskelig, men prøv å stopp disse tankene når de kommer. Det gjør det ikke bedre for deg å gruble på hva som kan skje.
Gjest Pia Skrevet 5. april 2013 #9 Skrevet 5. april 2013 Ts. Tusen takk for flotte svar Nå er situasjonen sånn at han mest sannsynlig ikke kan hente barna idag pga jobb. Deilig for min del, men synd for barna. Skrev han en melling om at han måtte bare gjøre alt han kunne for å hente dem. Han har enda ikke hatt dem etter han flyttet for 6 uker siden. Så nå kjenner jeg på hate over for en "egoistisk" pappa han utgir seg for og være. Skal han fortsette sånn hær vil jeg ikke ha han tilbake for og si det sånn... Men nå er vel ikke fedre som oss mødre heller? Jeg hadde aldri klart å vert uten barna mine så lenge og ikke "brydd" meg. Hoff alt er så vanskelig fortiden.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #10 Skrevet 5. april 2013 Dere er ikke i noe forhold nå. Om han roter med andre, så har du ikke noe du skulle ha sagt på det verken nå eller når/om dere skulle bli sammen senere. Personlig vil ikke jeg være sammen med en som har rota med/hatt sex med for mange. Uansett. Tror nok det beste er om du gir slipp på ham. Skjønner veldig godt at det kan ta lang tid, men det var vel en god grunn til at det ble slutt vil jeg tro? Anonym poster: 4241269c2c0238d6b72ddce3d8351c1d Dette! Anonym poster: 30e8b2856edbd86e8f29ea18b8d4df09
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2013 #12 Skrevet 5. april 2013 Kanskje han har ny dame? Du skal ikke se bort fra det. Da glemmer de ofte barna og alt... Trist det, men du må holde øynene åpne for at han KAN ha en annen.
Gjest Pia Skrevet 5. april 2013 #13 Skrevet 5. april 2013 Han sier han ikke har ny dame, og det tror jeg på. Men muligheten kan selvfølgelig være dær. Da hadde det faktisk vert bedre om han sa det så jeg kunne gått vidre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå