Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg satte nettopp opp håret og ble sjokkert over håret i nakken. Det har aldri vært så tykt før. Jeg har røytet litt i det siste men disse hårene er såpass lange at de ikke har nettopp vokst ut. Noen som skjønner hva som kan ha skjedd? Alt håret, bortsett fra dette nakkehåret går ca 30 cm nedenfor nakken, så et stykke nedpå ryggen. Jeg har som folk flest alltid hatt noe kort hår i nakken, det er vanlig det vet jeg, men det jeg har nå er så tykt!! Jeg har hatt langt hår i mange år og dette er første gang dette har skjedd. Skal prøve å legge til et bilde så dere skjønner hva jeg mener.

Jeg har sensurert bilde litt pga en tattovering, vil ikke bli gjenkjent. Og noe av det tykkeste håret på høyre side er deler av enden på hestehalen.

post-37809-0-34719300-1365151638_thumb.j

Anonym poster: 714f6ebc9f570d5c0b674e16b03609ef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Det er hår som er på vei til å vokse ut eller har brukket av.

Jeg kan finne på å miste mer hår enn vanlig innimellom, pga stress osv, og da ser jeg sånn ut tre fire måneder etterpå. Babyhår på vei ut.

Frisøren min sier at det også er typisk for de som har langt hår og bruker en del hårstrikk at underhåret er kortere... kan jo være en kombinasjon, sånn som det er hos meg.

Anonym poster: c6d341636ab5831c91f918c128e46faa

AnonymBruker
Skrevet

For en teit bekymring!

Anonym poster: 800b6773c57d68f57f80a3a2e27fee98

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Det er hår som er på vei til å vokse ut eller har brukket av.

Jeg kan finne på å miste mer hår enn vanlig innimellom, pga stress osv, og da ser jeg sånn ut tre fire måneder etterpå. Babyhår på vei ut.

Frisøren min sier at det også er typisk for de som har langt hår og bruker en del hårstrikk at underhåret er kortere... kan jo være en kombinasjon, sånn som det er hos meg.

Anonym poster: c6d341636ab5831c91f918c128e46faa

Jeg er 30 år og har hatt langt hår i iallefall 20 år og aldri lagt merke til noe slikt før, bruker jo hårstrikk i blant men i det siste har jeg bevist brukt det mye mindre. Satte det opp når jeg oppdaget dette fordi jeg skulle trene. Takk for svar :)

For en teit bekymring!

Anonym poster: 800b6773c57d68f57f80a3a2e27fee98

Hehe, hadde glemt av det men kom på det nå. Går da ikke rundt og griner av dette. Men so what om jeg stusser over dette? Ingen tvinger deg til å svare. Jeg har sett flere innlegg jeg syns er teite men da lar jeg vær å bry meg, vi er alle forskjellige og bekymrer oss over forskjellige ting.

AnonymBruker
Skrevet

En løsning til det har vokst ut mer, bruk hårvoks til å stryke det oppover og inn i håret sm kan stramme seg i hestehale

Anonym poster: 96c5103d3e630b768103f4cb1a53facd

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hårvoks, pleier ikke style håret noe særlig og har gått med håret løst siden jeg oppdaget det. Men kan jo prøve hårspray og/eller hårnåler. Takk for tips ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...